Inlägg från: Jen070912 |Visa alla inlägg
  • Jen070912

Lidköping med D

Angyy: Din berättelse låter inget vidare, men man förtränger fort! (som tur är). Själv har jag äntligen lyckats lägga akutsnittet  bakom mig och ser numera fram emot nästa förlossning... (jag vet jag är knasig). Längtar efter att få se pyret ditt på någon fikastund framöver då ni kommit in i familjerollen. Ska in o kika på underverket strax.

Lena o Clem: Tack själva för att ni kom och fyllde vår dag med lite glädje!

Miccca: Tack så mycket, det gick bara fint. Hoppas att blir ett bra dop för er med då det blir av.

Trollungen Felicia 070925
  • Jen070912

Lena: Säkert samma problem som mig då... jag får ingen näring alls i mjölken då jag stressar o det visade sig idag efter dopet. Hon har varit skitgnällig idag. Annars brukar ju mjölken ha tappat all sin näring inför kvällsamningen så då e det toppen med ersättning så hon somnar mätt o belåten. 50 st blir bra!

Clem: Jag kommer till Humlan o Karin oxå!

• Jen070912

Ja tanken va väl fika hos mig. Förslag på dag o tid? Är det många som har svårt att ta sig ut denna vecka kanske vi kan växla plats om det e enklare nästa vecka. Ni väljer...

• Jen070912

Clem: Ja jag har lussefika tre gånger nästa vecka... hur ska vi göra?

Jag är hemma ons em, tors fm o hela fre som det verkar just nu.

• Jen070912

Fre kan jag med tror jag... får återkomma. Beror på om jag har bilen hemma.
    Kanske ska vi göra så att vi avvaktar med fika hemma hos folk innan jul o nyår så återupptar vi det i början av januari? Verkar som många har massor att göra. Så då är det väl kanske lättast att ta nån fika/lunch på stan om man råkar ha ärenden in. Jag kan starta nästa år helt enkelt istället. Vad sägs om det?

• Jen070912

Ja julklappar o sånt ska man väl ändå ta sig in o köpa o fixa annat med, så då kanske man kan träffas.

• Jen070912
    Lista på oss som kommer å fikar på fre 7/12!
    Micaela(utan barn)
    Linda ( om Isak är frisk )
    Marie (Samuel)
    Camilla med Liam
    Mia (Leia)
    Jennie (Felicia)

Kom på att jag har bil på fre eftersom jag ska va på bvc kl. 10.30 så jag kommer så fort jag kan o ansluter mig till er. Någon av er kan väl skicka ett sms o berätta vart ni tar vägen ifall jag inte e där prick 11?

Kan hälsa från Angyy, träffade henne förut idag och fick mig en kik på lillgrabben! Så söt så söt... kändes dock som han nästan hade lika stort huvud som Felicia. Berättade om fikan på fre, så kanske blir det att hon hör av sig här o dyker upp hon med.
  • Jen070912

Har din plus prenumeration gått ut i datum? Jag kunde inte skriva med fet text då den gått ut utan va tvungen att ladda på pengar igen.

• Jen070912

Var tusan ska vi få plats undrar jag bara?! Men skoj att så många vill med.

Måste berätta, det hände en trafikolycka utanför vårt hus i stort sett tidigare ikväll. Andreas o jag hörde en jättesmäll, precis som om någon flyger med ett stort flygplan över huset på låg höjd. Blommorna i kontoret darrade i sina krukor och det vibrerade i golvet. Först fattade vi inte vad som hände, men så såg vi att bilarna på 44:an körde skitlångsamt. En långtradare och två personbilar var inblandade. Såg massa blåljus överallt då man kikade ut från huset. Var 1 brandbil, 3 ambulanser och 4 polisbilar här. Såg nästan ut som vid en filminspelning... fast det var väl under tråkigare former. Såg hur lastbilen såg ut, helt mosad i bergväggen och liggande i diket. Måste varit den smällen vi hörde, för huset står ju till viss del på berggrund som säkert sitter ihop med berget som långtradaren krockade med. Nu då vi kom hem på kvällen var det fortfarande polisspärr så det är nog första gången jag fått passera en sån och köra på 44:an utan en enda bilist omkring mig. Ska följa nyheterna imorgon och se vad som egentligen hände. Ganska läskigt ändå... hoppas att det inte var någon man kände som var inblandad i olyckan.

• Jen070912
    angYY skrev 2007-12-06 09:34:45 följande:
    Men vafan...där står d ju att ingen var allvarligt skadad o i nlt står d att en omkom...om inte d e allvarligt då vet inte jag vad som e...
    Det är två olyckor som hänt här under veckan, den som en dog i var i måndags och igår var det en till. Därför det stod att ingen skadats allvarligt.
Svar på tråden Lidköping med D