Var tusan ska vi få plats undrar jag bara?! Men skoj att så många vill med.
Måste berätta, det hände en trafikolycka utanför vårt hus i stort sett tidigare ikväll. Andreas o jag hörde en jättesmäll, precis som om någon flyger med ett stort flygplan över huset på låg höjd. Blommorna i kontoret darrade i sina krukor och det vibrerade i golvet. Först fattade vi inte vad som hände, men så såg vi att bilarna på 44:an körde skitlångsamt. En långtradare och två personbilar var inblandade. Såg massa blåljus överallt då man kikade ut från huset. Var 1 brandbil, 3 ambulanser och 4 polisbilar här. Såg nästan ut som vid en filminspelning... fast det var väl under tråkigare former. Såg hur lastbilen såg ut, helt mosad i bergväggen och liggande i diket. Måste varit den smällen vi hörde, för huset står ju till viss del på berggrund som säkert sitter ihop med berget som långtradaren krockade med. Nu då vi kom hem på kvällen var det fortfarande polisspärr så det är nog första gången jag fått passera en sån och köra på 44:an utan en enda bilist omkring mig. Ska följa nyheterna imorgon och se vad som egentligen hände. Ganska läskigt ändå... hoppas att det inte var någon man kände som var inblandad i olyckan.