Lidköping med D
Miccca: Ja det hade sett ut! *hihi* Vad har ni köpt för vagn?
Ska till Beginners i Thn imorgon em o kika lite tänkte jag. Vill ha en Hokus Pokus stol bl.a. Ingen som har en till salu?
Miccca: Ja det hade sett ut! *hihi* Vad har ni köpt för vagn?
Ska till Beginners i Thn imorgon em o kika lite tänkte jag. Vill ha en Hokus Pokus stol bl.a. Ingen som har en till salu?
Någon som ska på julmarknad i Falkängen idag?!
Clem: Nämen har ni en stående? Får ta mig en kik på den på fre om det e ok?
Info: För er som var intresserade av att följa med på kryddparty kommer det att bli mån 26/11 kl. 18.00 hos min kompis Marie i Järpås. Alla som vill med kan väl meddela mig senast 20/11?!
Cizza: Ska stöpa ljus, gå på fest och gå på 1-års kalas. Vad ska ni göra?
Nä mina pengar tog slut förra veckan då jag var i Ullared... Inte bra inte bra...
Clem: Vad kostar stolen då? Vad hade ni tänkt er?
Isaksson: Man tackar!
Clem: Förstår att Perra går i taket! *fnissar* Ungefär som Abel då jag nämner orden ljus, handväska eller skor!!! *asg*
Nu försvinner jag iväg på föräldraträff!
Clem: Jag tål allt, men undviker nötter för Felicias skull. Dumt att skapa allergi chock om man inte behöver det...!
Idag ska jag till Överby o kika, blir fönstershopping för jag är totalt pank efter Ullared. *pust* Typiskt för jag lär väl hitta kläder till dopet idag bara för det. Jaja, får jag ju en anledning att åka dit efter löning!
Ja ny fikatid låter bra. Nu har jag varit o fönstershoppat i Thn. Ska väl sova snart.
Clem: Nej han e inte allergisk men de sa på bvc att jag skulle undvika nötter.
Tror inte de har det, var där förut idag o tog med mig en broschyr därifrån o kan inte se någon hemsideadress där på.