Inlägg från: Jen070912 |Visa alla inlägg
  • Jen070912

Lidköping med D

Miccca: Ja det hade sett ut! *hihi* Vad har ni köpt för vagn?

Ska till Beginners i Thn imorgon em o kika lite tänkte jag. Vill ha en Hokus Pokus stol bl.a. Ingen som har en till salu?

Trollungen Felicia 070925
  • Jen070912

Clem: Nämen har ni en stående? Får ta mig en kik på den på fre om det e ok?

Info: För er som var intresserade av att följa med på kryddparty kommer det att bli mån 26/11 kl. 18.00 hos min kompis Marie i Järpås. Alla som vill med kan väl meddela mig senast 20/11?!

• Jen070912

Cizza: Ska stöpa ljus, gå på fest och gå på 1-års kalas. Vad ska ni göra?

• Jen070912

Nä mina pengar tog slut förra veckan då jag var i Ullared... Inte bra inte bra...

• Jen070912

Isaksson: Man tackar!

Clem: Förstår att Perra går i taket! *fnissar* Ungefär som Abel då jag nämner orden ljus, handväska eller skor!!! *asg*

Nu försvinner jag iväg på föräldraträff!

• Jen070912

Clem: Jag tål allt, men undviker nötter för Felicias skull. Dumt att skapa allergi chock om man inte behöver det...!

Idag ska jag till Överby o kika, blir fönstershopping för jag är totalt pank efter Ullared. *pust* Typiskt för jag lär väl hitta kläder till dopet idag bara för det. Jaja, får jag ju en anledning att åka dit efter löning!

• Jen070912

Ja ny fikatid låter bra. Nu har jag varit o fönstershoppat i Thn. Ska väl sova snart.

Clem: Nej han e inte allergisk men de sa på bvc att jag skulle undvika nötter.

• Jen070912

Tror inte de har det, var där förut idag o tog med mig en broschyr därifrån o kan inte se någon hemsideadress där på.

Svar på tråden Lidköping med D