Lidköping med D
Camilla: Fikan är till för alla som har lust o tid. Så du är hjärtligt välkommen. Nästa vecka blir det hemma hos Micca, så kolla med henne ang info om var hon bor o så, för jag hittar inte dit!
Camilla: Fikan är till för alla som har lust o tid. Så du är hjärtligt välkommen. Nästa vecka blir det hemma hos Micca, så kolla med henne ang info om var hon bor o så, för jag hittar inte dit!
Cizza: Skriv upp att jag kommer på ditt party iaf! Jag har räknat med att ta mig dit, behöver dock lite vägbeskrivning så jag återkommer. Får hoppas att allt e som det ska med lillan den dagen bara, för e hon supergnällig orkar jag nog inte ta med henne o då blir det ju svårt att åka utan henne, maten blir ju försvunnen då...
Hon heter Felicia. Å din? När e bebben född?
Micca: Två fungerar för min del, men om Elia kan på fm så tar vi det då istället. Spelar inte mig någon roll. Å du jag bantar minsann inte så du o jag får äta hur många bullar vi vill! *jippie*
Camilla: Svårt med namn på barnen, vi valde mellan Felicia o Filippa o efter några namnlösa dagar blev det en liten Felicia.
Varit på bvc idag, lillan hade ökat med 200g till i vikt på en vecka o hunnit växa lite med. Skoj att hon växer o att allt fungerar. Vore så jobbigt annars. Någon som har kul planer inför helgen?
Ojojoj... vad ni hinner skriva. Sitter här på förmiddagskvisten medan sambon o lilltjejen sover. Det är ett mjölkhav utanför mitt fönster o endast 1 grad. Har ingen lust att pälsa på mig massa kläder å åka till stan. *brrr*
Elia: Usch vad hemskt med dottern, tur att det inte var något allvarligt. De där läkarna kan verkligen skrämma upp en.
Miccca: Fika 10.30 tors blir fint för min del. Inga problem! Exakt vart bodde du nu då? Jag e ju kass på att hitta... lokalsinne = noll. Självklart får du o jag frossa lite!
Presentförslag: Ge henne någon form av upplevelse så att ni får tid tillsammans. Ta med henne på nåt evenemang, fixa hemmagjord picknick ute i höst med engångsgrill eller åk på mamma-dotter dag o shoppa/ta nån spakur eller nåt sånt.
Jag brukar tillverka egna presentkort o ta med dem ut på något. Eller en vanlig middag e väl alltid uppskattat också?!
Ser att det skrivs om ljusparty oxå, ska bli så himla skoj! Längtar redan efter att sniffa på dofterna. Tror jag vet på ett ungefär vad jag vill ha!
Hmmm, hemma efter första vändan på stan. Sitter nu o grubblar på något gott man kan ha till fläskfilé. Å det ska inte vara gratäng, förätit mig... Någon som kan ge nåt bra förslag innan jag åker o handlar?!
Miccca: När ska ni ha barndopet? Å vad blir det slutgiltiga namnet nu då?
Lyckades förresten boka in tid på Lundsbrunns Kurort nästa helg, ska bli så skönt med spa stund!!!! *längtar*
Camilla: Lät ju inte fel med Barcelona, verkligen en underbar stad. *längtar tillbaka*
Miccca: Vi ska ha dop samma dag som er!
Camilla: Det är massa år sen jag var i Barcelona. Tror det var -98 eller -99, var på skolresa i 14 dagar då. Det finns massa skoj att se, ska se om jag kan finna mitt gamla reseprogram vi hade så kan jag tipsa om skoj grejer.
Ljuspartyt är kl. 17 på torsdag! Å självklart e du välkommen. Anmäler både dig o Clem då.
Miccca: Vi ska inte ha i kyrkan, var tänkt med Saleby först, men det blir hemma på sambons föräldrargård. Han är döpt där hemma liksom hans bröder.