Inlägg från: Jen070912 |Visa alla inlägg
  • Jen070912

Lidköping med D

Lena: Jobbigt då barnen är ledsna. Jag känner mig helt maktlös då hon bara grinar, vet ju inte vad som är fel med henne. Nu har hon äntligen hamnat i orolig lätt sömn i soffan. Får se hur länge det varar, hoppas jag hinner duscha under tiden. Får gäster vid 18.

Trollungen Felicia 070925
  • Jen070912

Hej hej!

Lena: Det gick inget vidare med läggningen igår, hon var konstant ledsen. Men idag har hon varit sitt vanliga snälla jag igen. Fråga miccca så får du höra!

Miccca: Tack så hemskt mycket för trevlig fikastund förut. Å tack för receptet, ska testa detta själv nån dag. Snyggt hus, men får instämma att det var lite många fondväggar, men tapeter går ju alltid att byta. Ska du med på ljuspartyt nästa fre?

Clem: Hoppas att du tyckte det va trevligt på ljuspartyt.

Laban: Nej tack, vill inte byta barn ikväll, har nog med min egen gaphals just nu. Vilken tid o dag blev det hos dig nästa vecka?

• Jen070912

Nej fikat väljer man ju helt själv, det e upp till var o en.

• Jen070912

Miccca: Trist med huset o trist att det var så mkt folk på Ullared. Jag hoppas att jag gör rätt som åker nu på onsdag istället, låter ju som folk hunnit handla av sig lite?! *hoppas*

Camilla: Hittade massa mysiga ljus på partyt. Köpte med mig lite nya dofter hem inför julen.

Hepp, ska ta o börja fixa inför kvällen. Ska ut på middag/fest för första gången med Felicia. Ca 100 pers är inbjudna, o så blir det disco sen. Så vi får väl se om hon o jag överlever kvällen. I värsta fall får jag väl traska hem till svärföräldrarna o vänta där tills sambon tröttnar. Hoppas att ni andra får en trevlig Alla helgona helg!

• Jen070912

Clem: Fika på tors 10.30 var det väl som  blev bestämt? Jag kommer till dig innan, hittar inte bland alla husen. E det ok?

• Jen070912

Nu e helgen äntligen över o jag kan pusta ut... fattar inte vart tiden tar vägen?

Var på fotbollens årsfest med sambons gamla lag igår. Jösses vilket röj, fast Felicia verkade tycka det var skoj. Dock fick hon vara hos farmor o farfar senare på kvällen då ett liveband drog loss rejält. Första gången vi lämnade bort henne, hela 4 timmar men hon sov som en ängel hela tiden.

Idag har vi äntligen tagit ut vår present vi fick i fjol, var på Lundsbrunns Kurort o fick spa behandlingar, underbart. Sen blev det familjemiddag hos svärföräldrarna och så iväg till kyrkan på Alla Helgona gudstjänst. (Detta med anledning av att sambons farmor dog i aug). Var så himla fint med alla brinnande ljus inomhus och utanför kyrkan.

• Jen070912

Okej, då gör jag det! Vilken tid ska du till Humlan imorgon?

• Jen070912

Clemenza: Hur gick de att va barnvakt igår? Var det kaos i bygget? Kul med Humlan, har tid kl 10 nästa måndag igen så jag kommer direkt efter det. Förhoppningsvis är hon inte försenad den gången som hon var igår.

Camilla: Skönt att Liam är frisk igen.

Miccca: Ljuspartyt på fre, skulle du med? Har en kompis till i stan som ska med o jag ska hämta henne ca 16 för att vi ska käka lite först hos mig. Vill du va med?

• Jen070912

angyy: Visst kan vi plocka upp dig på vägen imorgon, visst var det ett blått hus på vägen vid tappen? Åker från mig (Mellby) vid 18, så om du kliver ut så vi ser dig funkar det skitbra. MEDTAG PENGAR FÖR EV. KÖP, BET PÅ PLATS!!!

Miccca: Ang morgondagen, du kan komma direkt ut till mig vid 16.15 ungefär, för kompisen tar sig ut på egen hand. Så behöver ingen av oss tänka på nån speciell tid så samåker vi dit sen. Hoppas att det blir bra?! MEDTAG PENGAR FÖR EV. KÖP, BET PÅ PLATS!!!

Laban: Tack för fikat, verkligen skojigt. Syns nästa vecka då tjejer!

Camilla: Hoppas att du hittar massa skoj grejer i Ullared idag. Var lagom med folk igår då jag var nere. Hittade hur mycket som helst.

Lena: Superskoj att ses igår!!! Så söt lille grabben, eller ska jag säga stora?! *fnissar* Aningen större än min lilltjej.

• Jen070912

Miccca: Nya planer, du kan lifta med Anna ut till mig, så stå vid Roma kl. 16 så plockar hon upp dig. Hon kommer i en silvrig bil o hon är lång o smal med brunt axellångt hår. Hoppas att de är ok med dig. Så slipper ni båda köra.

Svar på tråden Lidköping med D