• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • lenabolin

Clem: Vi brukar, eller bobbo, du vet hur han är, Brukar skicka ett brev till tillverkan (jag får skriva) och beklaga sig över vad som kunde ha hänt om den hamnat i hennes magen o.s.v. Har hänt en mängd grejer. En gång köpte vi mögligt bröd och nån gång så köpte vi nån chokladbit där det va borta nån bit. ´Får alltid tillgodo checkar. Läskigt ändå med en plastbit i den. Tur att du såg det!

förövrigt känns det rätt skummt för att Bobbo har åkt iväg med Cornelia till göteborg för att fira jul där utan mig och Phoenix. Idag när jag gick upp så tyckte jag att Phoenix va lite varm så jag tog tempen och då hade han 39,5 så iväg till akuten igen för att rådgöra med alvedon och så fick han pencelin och brcanyl. Det va jag som sa att han skulle åka för han gör ju inte så mycket större nytta här hemma egenltigen och Cornelia hade sett fram emot det så mycket oxå. Sen kan jag förstå att han vill fira med sin familj med. Så det är min jul det. Ingen jul känsla alls. Den kommer väl nästa år kanske.

• Mia med 2

lena: får ta och maila dem då. hur kom de till göteborg förresten?

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • lenabolin

Clem: Du får göra det. De åkte tåg och åker tåg hem imorn med. cornelia va helt överlycklig över att få åka tåg.

• Camilla86

mia- det ska jag gör hihi.. de hälsar säkert tebax
    fick julkorten i fredags men går det bra om du får det den 27 när vi ska shoppa ???
    har ju fatiskt beställt ett till er

oj vad hemskt me plastbiten ... va den stor?? kunde ju gått illa.. tur att altt gick bra me lilla Leia

Liam våran älskling
  • Miccca
    clem: men fy vad otäckt med plastbiten, ring eller maila de med en gång!
    Nyår har vi inte bestämt vad vi ska göra än.. blir väl en sväng fram å kolla på raketerna fast jag e skotträdd då får vilmer ha amelias fina ROSA hörselkåpor,, hoppas ingen kommer ihåg det å retar honom hahaha

cam: du får hälsa helena å zacke från mig

qitas:usch vad jobbigt med magsjuka så här lagom till jul. verkar som om många får det lagom till jul nu..
    ~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • lenabolin

Micca: Jag va på apoteket idag och jag trodde vi va de enda som va sjuka nu i jul, men så va det ju inte. Det va fullt med folk och några stackars expediter som svarade nån stackars vilsen själ att de hade öppet varje dag nu i jul och mellandagarna med en sjup suck!

Vad är det för skillnad på en vanlig förskyldning och rs? Nån som vet?

Kollar på En obekväm sanning. Nån som sett den. Rätt skrämmande..

• Miccca
    lena: med vilmer så märkte vi knappt nån skillnad när han bara var förkyld å när han hade RS.. tycker du ska be om ett prov för att vara på den säkra sidan! även om det inte e det så vet man ju säkert då, så slipper man "isolera" sig i onödan! Man vill ju inte gärna hålla sig inne i 3 veckor om det inte e RS, å man vill ju inte gärna smitta nån för att man inte visste massa svammel, hoppas du fattar
    GOD JUL!!!
    Hoppas ALLA får en riktigt trevlig jul med allt vad det innebär
    ~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
Svar på tråden Lidköping med D