Inlägg från: Jen070912 |Visa alla inlägg
  • Jen070912

Lidköping med D

Angyy: Shit va duktig du är, önskar att jag vore duktig på att sy eller sticka. Har fått sätta svärmor i jobb för att brodera en sån där doptavla till Felicia. Jag skulle själv bara blivit frustrerad.

Håller med om att det är trist väder idag... Har precis kommit hem från bvc, o lillan hade gått upp nästan 200 g på en vecka. Dock endast växt 1 cm på längden o runt huvudet.

Hur var det med fikan på torsdag nu då? Jag hänger inte med i snacket just nu känner jag... Var o när?

• Jen070912

Fasen  vad seriösa ni är med erat vv snack. Känner mig helt värdelös eftersom jag inte tänker hänga på... får vandra i mina skogar här ute o filosofera.

Aha 16 vid Roma? Jag e på men kan ej prick 16, ringer dig clemenza så fort jag e klar med det jag måste fixa.

Var bor du Elia?

Någon som vet vad som ska ersätta Pampers blöjor i storlek 1 o 2? Såg på ica att de ska försvinna ur sortimentet o jag avskyr Libero. Felicia blir torr o röd av dem. Vad ska jag nu köpa???

• Jen070912
    Laban81 skrev 2007-10-15 23:34:14 följande:
    Mini: Har du provat Huggies? De kör vi med. Några kr billigare oxå. :) Tycker dom funkar ganska bra.
    Nej inte provat dessa, får kika på det då!
  • Jen070912

Jag kommer till dig Elia vid 16 på tors, blir ingen promenad för min del heller innan. Ska till mitt jobb o visa upp mitt lilla troll vid 14.30 så det blir nog tajt med tiden.

Söndag kan jag tyvärr inte följa med på promenad. Får besök av en kompis från Jönköping o vet ännu inte vilken tid hon anländer.

Nästa vecka står jag för fikat om det e ok med er? Bestäm dag o tid bara.

• Jen070912
    cizza skrev 2007-10-16 05:44:33 följande:
    clemenza: JO det är sant Man ska väl upp på dom höga höjderna men jag gick nästan upp 25 kg med felicia och har faktiskt idag kommit ner på under invägningen första gången på mvc så lite stolt är jag allt ändå Men det är lång väg kvarJa jag och killen ska till minizzzen på lördag och träffa deras lille kotte så jag vet inte hur söndag ser ut för er denna vecka?!
    25 kg... jösses det var en del. Själv låg jag minus 10 kg från inskrivningsvikten efter förlossningen, fast jag vill gå ner mer ändå. Ska bli kul att ses på lördag!
  • Jen070912

Micca: Är du som jag tokig i partyn? Varit på tupperwere ikväll o har både kryddparty, Aloe Vera party och ljusparty inplanerat före jul. Är det något du e sugen på är det bara att höra av sig o hänga med!

• Jen070912

Clemenza: Japp Aloe Vera hos Josefine. Ska ni iväg till Tussen o dem på fre? Eller hur gör ni?

Hmm, dagen har varit överfull, först hemmabestyr som tvätt o disk o hundpromenad o barnpassning. Sen iväg till stan för att fika med en tjej från vår sep tråd + en kompis till henne, jättetrevligt. Sen leta present ihop med Lisa o Edvin. Nu ska vi snart äta, sen ska gubben iväg o kolla fotboll o jag ska vila. *puh*

• Jen070912

Hallå tjejer! (o grabbar med för den delen om ni kollar här).

Jag är redan fikasugen... beror säkert på det vackra vädret. Fick sån lust att ta med mig picknick ut i skogen o sitta under träden o fika. Men det är säkert lite för kyligt för detta. Dessutom blir det ensamt med bara bebisen och vovven, vem ska jag prata med?! Får hålla mig tills i em hos Elia helt enkelt.

Elia: Skulle behöva ditt mob nr, påminn mig om det sen, kom på att jag inte har det. Kan ju vara bra att ha ifall jag tappar bort mig nångång.

• Jen070912

AngYY: Jag vet var Tens är med har inte testat det själv. Hade två i min föräldrargrupp som lånade o använde det och de rekommenderar det starkt. Kan ju vara värt att testa.

Elia, Clem o Micca: Tack för en trevlig fika stund dock fick jag ju rusa för att hinna till banken.
    Ang. fika nästa vecka, jag kan mån, tis före 16, ons, tors efter 12, ej fre. Vad sägs?

Elia: Dina trappor tog kål på mig, jäklans vad ont jag har idag. Synd att de inte installerade hiss i huset...

Trollungen Felicia 070925
Svar på tråden Lidköping med D