• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Camilla86

tror min kompis ville följa med men ska prata med henne innan jag skriver in henne i listan

Liam våran älskling
  • elia82

Clem:
    Klart jag följer med o handlar! ....
    Å självklat så kommer jag...utan minsta lilla barn, längtar redan

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82
    En lista på oss som kommer:  
    Clemenza
    Camilla
    Marie
  • Camilla86

behöver ni hjälp med handlingen kan jag också följa med .. ska vi laga maten tillsammans annars hjälper gärna jag till om det behövs

Liam våran älskling
  • elia82

Clem:
    Kom just på att vi ska ha folk hit på  fika på fredag så jag blir ev lite sen men jag tror nog jag ska hinna till kl 18.Skulle jag bli sen så blir det på sin höjd ½ timma.

Jag hänger ev med på torsdagsfikan. ska jobba på torsdag em så jag får se om jag orkar ge mig ut innan

• Mia med 2

camilla: alla behöver inte hjälpa till med maten, så stort kök har vi inte men du får gärna hjälpa till om du vill.

elia: när passar bäst för din del att handla? kanske skulle vart jag som skrev mia ist

• Mia med 2

elia: kan väl ha maten senare annars, typ sju? eller typ drop-in mellan 18-19

• Camilla86

japp jag kan hjälpa till säg en tid när jag ska komma

Clemenza skrev 2007-11-17 14:36:35 följande:
    camilla: alla behöver inte hjälpa till med maten, så stort kök har vi inte men du får gärna hjälpa till om du vill.elia: när passar bäst för din del att handla? kanske skulle vart jag som skrev mia ist
    Liam våran älskling
  • elia82

Clem:
    Inte behöver ni anpassa er efter mig, säg du kl 18.00 så får ju jag skylla mig själv som dubbelbokat o kanske blir sen .
    Jag kan handla på: måndag kväll eller tisdag kväll eller onsdag förmiddag eller fredag förmiddag.

Svar på tråden Lidköping med D