• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Miccca

Clem: stackars liten, hoppas hon sover gott inatt å blir piggare snart!
    Ska vi boka in en ny tid för fika kanske?

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Jen070912

Ja ny fikatid låter bra. Nu har jag varit o fönstershoppat i Thn. Ska väl sova snart.

Clem: Nej han e inte allergisk men de sa på bvc att jag skulle undvika nötter.

Trollungen Felicia 070925
  • elia82

clem:
    Inte konstigt att hon va lite gnällig i förmiddags då. Också ska tant Marie dra ut er på shoppingtur, stackars lilla Leia!
    Jo just det! Våran lägenhet e ute på hemnet du om du ville kika.

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • elia82

Töser!

Jag ses gärna över en fika nästa vecka men kan tyvärr inte ha den hos mig, har visning av lägenheten o har en del o greja med innan det + att Daniel jobbar mkt natt. Om ingen e sugen på o ha fikan så kan vi ju alltid ta en fika på stan om ni har lust?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Camilla86

Fika på stan skulle jag också kunna tänka mig
    clem filmen va rolig ska visa danne den sen hihi 

elia82 skrev 2007-11-15 22:39:16 följande:
    Töser!Jag ses gärna över en fika nästa vecka men kan tyvärr inte ha den hos mig, har visning av lägenheten o har en del o greja med innan det + att Daniel jobbar mkt natt. Om ingen e sugen på o ha fikan så kan vi ju alltid ta en fika på stan om ni har lust?
    Liam våran älskling
  • Camilla86

vet ni om beginners (barnaffär)   i trolhättan överby  har ngn hemsida??

Liam våran älskling
  • Jen070912

Tror inte de har det, var där förut idag o tog med mig en broschyr därifrån o kan inte se någon hemsideadress där på.

Trollungen Felicia 070925
  • Mia med 2

elia: mmm, säkert därför. stackar lita. hum, är det inte lättare att ha fika på öppna förskolan då? än framme på stan... får gå in på hemnet och kika.

mini: ok, de har de inte sagt till mej.. men däremot om pappan är allergisk så ska man undvika det.

nu ska det sovas *gäsp*

• Mia med 2

elia: vad fina bilderna blev. hoppas ni får mycket i vinst

Svar på tråden Lidköping med D