• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Miccca

God morgon allihopa!

Händer det nåt kul idag?

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Laban81

Morrn morrn! Inte än iaf, ja å lillen vaknade precis

• elia82

Såg att ni varanade för att ni ska dricka på fredag. Jag borde ha förvarnat halva Lidköpings befolkning igår "Fyinnnihelvete" va full jag blev, men kul hade jag iaf .
    I dag är det dock mindre kul, är så jävla bakfull att jag helst bara skulle vilja dra täcket över huvudet o sova hela dan...också ska man jobba i natt också. Undrar hur jag ska fixa det. Jag borde vart hemma o bakat muffins istället

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Camilla86

hej hej tror vi bestämmde att vi skulle fika på stan
    för mig går det bra kl 10.

Jag kommer inte dricka ngt på fredag men hoppas att jag får komma ändå. jag gillar ju tacos och sällskap hihi

ha d gott

Liam våran älskling
  • Mia med 2

Hej, hej.

när, var, hur, fika på torsdag?

Är nog likadant för oss flesta, inte ofta man dricker alkohol nu för tiden sist jag va ute på krogen var när jag fyllde 24

elia: vart va ni någonstans?

gick skit att lägga min piggelintjej igår kväll, sista gången jag kollade på klockan var hon halv tre sen somnade jag så jag vet inte riktigt när leia somnade.. nu sover hon
    romeo är med faster solveig idag på badhuset, hon ville låna honom idag. självklart fick hon det så lagom till per ska gå upp kommer han hem. sååå skönt.

humlan imorrn, fler som ska dit?

• Mia med 2

camilla: inte är det något alkoholtvång

• Jen070912
    En lista på oss som kommer:
    Mia (finare så)
    Camilla
    Marie
    Melina07 (min kompis)
    Micaela
    Jennie W
    Jennie T

Clem: Det blir Humlan med dig imorgon, syns vi där ca 10 lr? Vill du med på babycafé i  Stadsträdgården på ons?

Camilla: Jag ska inte heller dricka på fre, eftersom jag helammar får lillan följa med. Så det va skönt att höra att någon mer än jag ska va icke alkholdrickare!

Jag kanske kommer o fikar på tors, beror på om jag har bil eller inte. Men vi får se... Återkommer då jag ser vart vi möts o så.
    Trollungen Felicia 070925
  • Mia med 2

mini: kan inte på onsdag ska till tandläkaren då

• Miccca

Alla: Fika på torsdag kl 10, men vart?
    Om vi blir många kanske vi ska ringa å se om de kan hålla några bord till oss!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
Svar på tråden Lidköping med D