• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Laban81

En annen har ju inga sånna däringa flashiga grejer som fetstil m.m elle va de nu heter...

• Laban81

Hepp, vi ska dra till brio imorrn å kolla lite så får vi la se va han säger sen.
    Min sack n´seat fanns inte i limegrön så de fick bli en (vad bilden säger iaf) mörkröd... :(
    De va den färgen eller rosa å orange.

• Miccca

Okej.. beställde du på nätet eller?

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca

Du kan väl säga hur du tror det blir när vi fikar nästa gång, annars får jag sätta ut den på blocket
    Ska du med på torsdag förresten?

Clem: vart skulle vi fika nu då? jag tar gärna lite tidigare om det går bra för alla, typ 10?

• Mia med 2

miccca & laban: med vad ska han övertalas till? *nyfiken i en strut*

nu ska jag försöka få min piggelintjej att sova lite, jag är trött. per jobbar natt och romeo sover sen två timmar tillbaka. försökte mej på att titta på harry potter och fenixorden förut men jag blev för rädd Förvånad bara av intron typ.. att man ska va en sån mörkräddfegis. skönt att det är folk utanför då känner man sig iaf lite säker avskyr verkligen när per jobbar natt...

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Miccca

Clem: han ska övertalas att köpa min vagn

• Laban81

Miccca: Hittade en vagn på tradera idag, fabriksny för 2400. (Naturligtvis utan åkpåse då) Men vi ska kolla lite till.
    Vart ska ni fika? Har inte hängt me i svängarna riktigt...

Jo, de blev ju de. Orkar inte åka fram å tillbaka bara för att den KANSKE finns nånstans.

Ska de drickas nåt på fredag? Kan ju isf förvarna alla att de ä första gången för min del sen maj förra året. Ha tålamod me mig, SNÄLLA!!

• Miccca

Laban: jo det ska fikas på torsdag, men jag vet inte vart

Jag ska nog ta mig nåt iaf, ska ju ut dagen efter å vill inte vara för trött då!
    Får också VARNA alla isf att det e min första gång också sen typ maj-juni förra året!

• Laban81

Varå ut? Vart ska du?? Å så har du inte sagt nåt till mig... :( Själv ska ja me Sanna till Allingsås, Sannas Jani spelar ju. Så ja får la försöka ta de lite lugnt ja me, vi åker ganska tidigt tror ja.

• Miccca

Haha.. ja jag å Lotta ska gå ut! har ju inte varit ute sen typ april för förra året eller nåt, minns knappt när det var!

Svar på tråden Lidköping med D