• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Mia med 2

qitas: usch då, skönt att du kunde vila idag då

• Camilla86

hoppas det går bra att jag svarar hihi   kollade på en freeway den kostar nu 1700 på beginners i trolhättan ska nog köpa en på tisdag till Liam

Clemenza skrev 2007-11-16 12:19:04 följande:
    miccca: vad ligger de på prismässigt de bilbarnsstolarna? vi ska köpa en till leia, har en zento till Romeo men vill inte ha en sån till leia då vi inte är helt nöjda.vad har ni andra för bilbarnsstolar?
    Liam våran älskling
  • Mia med 2

camilla: vilke färger fanns dem i?

• angYY

Elia; Jag bodde på nr 71. Var väl typ 12 eller nåt sånt när vi flyttade därifrån.
    Magen börjar allt kännas tung nu =) Få inte reda på om jag blir igångsatt eller inte förrän nästa UL o d ska jag göra den 25e. Så d e allt lite nervöst.

• Miccca

Clem : secura kostade 3295 å freeway 2795 när vi köpte de, me nu e de ju billigare!
    Man sätter ju fast bältena i golvet eller i stolen å sen kan man bara klicka av de å lyfta ur bilen, supersmidigt! Securan e lite bättre än freeway för den har viloläge det har inte freewayen. men det e ju en smaksak, men kan ju vara skönt att ah om man ska åka lite längre då kan man fälla den i viloläge så blir det lite skönare när de ska sova!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Miccca

Mini: Tack för den trevliga stunden på stan förut, det får vi göra om!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Mia med 2

miccca: ok, helt enkelt som stolarna brukar kosta

• Camilla86

jag har ingen aning om vad det finns för färger men ska dit på tisdag så jag kan kolla då

Clemenza skrev 2007-11-16 14:29:28 följande:
    camilla: vilke färger fanns dem i?
    Liam våran älskling
  • Mia med 2

camilla: jag kan mån-fre utom tisdagförmiddag. förutsatt att Leia är frisk då...  när kan du och alla ni andra?

har annonserat ut massor av babysaker nu på blocket idag, skönt att rensa lite här hemma.

Svar på tråden Lidköping med D