• JeaJea

Vita hem del 6

jaha... bara 185 sidor. har just kommit ikapp nr 5.
    detta skrev jag i fel tråd...

gemelli skrev 2007-11-05 18:56:20 följande:
    SyltHär är dom www.bostalletskonating-butik.se/Shop/Image/Ar...
    Det ser inte ut som samma. Hade verkligen de andra en knopp?

Hej alla, läser ikapp nu igen det är som tetris bara det att tetris är lättare.

Jag har massor att blogga och skriva om men hinner inte så jag håller på att spricka.

Mina swapkransar är så gott som klara men nu har jag fått en ny idé. Som inte säkert går att göra (shit vad upphausat detta blir nu...)
    vi får se...
    Kram och så skulle jag vilja svara en massa men minns inte riktigt men en sak kommer jag ihåg STORT GRATTIS Anton!
  • JeaJea
    gemelli skrev 2007-11-11 20:11:29 följande:
    Sylt,Jaha
    har ni dåligt minne eller

ja det var krokarna, den första bilden var de hamrade tyckte jag.

är så nyfiken så jag måste läsa ikapp.

Tack Bea för att du saknade mig (vill gärna bli inbjuden till ditt galleri) och tack LCroft för att du skriver gulliga inlägg i min blogg.
  • JeaJea
    mimmi006 skrev 2007-11-11 20:23:16 följande:
    Himmelbit- det som är svårt är att få det paraktiskt också. Funderar på magneter eller att bygga fristående.Jea- har du några tips på hur man får julrosorna att blomma så mkt som möjligt?
    Nä jag är ju florist inte trädgårdsmästare även om jag skulle vilja vara båda.

har du kollat på odla.nu
  • JeaJea
    mimmi006 skrev 2007-11-11 20:36:54 följande:
    Ja, men jag vill ha lymlarna inne ! Lika bra att ge upp det... klematis kanske?
    Ärligt talat så tycker jag det är svårt med blommande blommor inne för att de håller så kort tid och måste ha vatten så ofta. Det är många som frågar men det finns ju ingen snygg blommande direkt som inte känns tantig eller som en Icablomma. Möjligen vita eller ljusrosa callandiva de är ju lätta. Fast finast är som du skriver rumsklematis, orkidé eller passionblomma
    Fast nu kommer jag på flera...jag gillar faktiskt paulor också. men de ska vara enfärgade och dubbla. det finns en fin hängpaula som är ljusrosa.
  • JeaJea

Här är ett riktigt bra tips för alla som vill shoppa billigt. Vi köpte en bil på den här auktionen 100000 kr under inköpspris. Man kan köpa allt möjligt och allt är helt nytt. Det är Sydsvenskan som annordnar i samarbete med sina annonsörer.
    Lägstapriserna är 50% av varornas värde så man kan göra riktiga klipp. 

www.bjudnu.se

• JeaJea

högstbjudande och först hämtning gäller väl.

Jag ÄLSKAR prinsessan på ärten sängen från Maileg. så nu vet ni det.

• JeaJea
    juliah skrev 2007-11-12 13:03:27 följande:
    mm, du missade den vita struten....Vit  tryffel, vit choklad...mmmmm....
    Det är vaniljtryffeln, den, blåbär och whisky är så underbara.
    Har dem i affären, fattar ni hur jobbigt det är några dagar innan mens. Varför vill jag äta 3 strutar med lakritschokladkola idag...???
    Julstrutarna har inte kommit hit än, men det rinner i munnen bara jag läser, kardemummakola, pepparkakstryffel....
  • JeaJea
    almlin skrev 2007-11-12 13:11:58 följande:
    Mmmmm...på fredag ska jag till en nyöppnad butik här i norr som också säljer dessa underbara stutar. Det är förresten MyHome´s ägare med bloggen www.lantlif.blogspot.com juliah,Nu blir jag nyfiken så jag spricker! Kan jag också få komma in i ditt galleri?
    åhhh avis. där ser så fint ut.
  • JeaJea
    Beatrize74 skrev 2007-11-19 10:14:20 följande:
    Jag längtar också efter swappaket och tycker någon tar J i hampan så hon skickar iväg sina swappisar till Kajsa nu...är så suuugen ju.
    är det jag som är J? isåfall skickade jag dem ju i torsdags!
    Stressade som en blådåre för att få iväg dem.
Svar på tråden Vita hem del 6