Vita hem del 6
Nej för det var den 14:e och det var t.o.m. i onsdags irriterande.
Nej för det var den 14:e och det var t.o.m. i onsdags irriterande.
Åhh vill hem till brevlådan.
Den som inte fick någon krans kan inboxa mig så skickar jag en. De fick inte plats i påsen så syltan skulle ha fått sin "in person".
Hej!!! nu har jag också haft lilla julafton här! tusen tack för alla fina paket!
Varenda vrå ska påminna om vilka gulliga tjejer det är här inne
Min krans är tänkt till blockljus.
Tänd det som vänskapens ljus,
Jag har 200 sidor att ta igen men skymtade en ursöt ny bebis - grattis gemelli!
välkommen tillbaks Mia
Stor kram till er allihop, vi kanske ses efter den här dignande TV-kvällen.
Jag har hostat i 3 veckor nu och det är mycket på jobbet så jag hinner/orkar inte med att surfa så mycket.
en sak till MM brunt blod är ingen fara, KRAM!
hej på er!
Inte mycket datatid för min del nu, jobbar mycket och hostar vidare. Kan inte sitta vid datorn hemma för det är så mycket slipdamm, hostar ännu mer där.
Bjuder på lite nytt vitt i min blogg
kronbladochlantliv.blogspot.com
Hej på er!
Varje gång jag kikar in har ni skrivit 200 sidor till, pust! hinner inte läsa ikapp heller så hoppas ingen tar illa upp för att jag bara kommenterar det senaste/det jag kommer ihåg lite extra.
Ser fram emot reportagen hos Juliah, när kommer det i Aftonbladet?
Kul att ni pysslar med kransar, här är det lite mycket kransar nuhinner inte riktigt med något annat. Det blir inte riktigt samma sak när man gör det hela dagarna med tidspress, en pysselkväll med kompisarna låter mycket mysigare.
Jag har varit sjuk i 4 veckor och fick en fin allergisk reaktion på tvättmedel som såg ut som nässelfeber. Hela ryggen full, tur man inte skulle på bal eller nåt... Däremot blev julskyltningen lidande, jag orkade helt enkelt inte allt som var tänkt
Igår valde jag tapeter och golv till mannens bygge, är så nöjd. Allt blir vitt förutom några fondväggar i. Coola grafiska mönster med smala ränder ena svart med vitt och andra vit med svart, en vit tapet med siluetten av ett träd i svart med silvergrå bladverk, och en med vit matt botten och små blanka rutor som blev ett böljande mönster.
Svart smeg i köket och vita släta skåpsluckor utan handtag.
bilder kommer i bloggen, ha det bra allihop!