Vita hem del 6

haha min man är också en prylgubbe, hans senaste är en fjärrkontroll till utebelysningen, finns på Clas Olsson.
kikar in och säger God Jul.
nytt i min blogg också.
www.kronbladochlantliv.blogspot.com
Hej nu är jag tillbaks! Hoppas ni alla har haft en fin jul.
Ang leksaker av plast och allt annat skit så kommer jag mota Olle i grind nästa år och förbjuda det. Nu räcker det faktiskt jag orkar inte plocka mer. Det är samma människor som tycker att vi ska rensa ena dagen, som ger de enorma verktygsbänkarna, ak 4-or och annat med en miljon smådelar, nästa dag. (orkar inte kolla om det är syftningsfel eller inte ni fattar va ...)
Jag har äntligen målat om badrumsmöblerna.
Svart blev det, sätter in bilder i bloggen.
God fortsättning.
tips om ni har nära till Lidköping
obs ej min annons
http://www.blocket.se/vi/14668304.htm?ca=23_11_s
aloha
Hjälp mig! Min man beställde kitchen aid till oss i lördags. Jag valde creime för jag ska ha en creimefärgad smeg. Rätt val? vad har ni för färger ni som har?
Lasseliten vad tycker du, skulle du ha valt vit till den smegen eller creime?
Först velade jag mellan creime och isblå och nu mellan creime och vit (det är inte lätt att vara jag ska ni veta vilka tunga problem va...)
Skåpsluckorna är stockholmsvita och kaklet är kritvitt så det kanske kvittar
För er som inte har hört historien kan jag berätta att Sylts man skulle komma hem till min man och umgås med barnen när vi skulle på mässa i lördags. När vi sen beslöt oss för att inte åka p.g.a. det dåliga vädret var det två barnvakter hemma hos oss och de hade åkt in till stan och gått på puben. De påstår att de åkte in för att beställa varsin kitchen aid och att de hade gått runt och letat i alla affärer men de var slut i de färgerna vi ville ha.
Före jul konspirerade de om att vi minsann inte skulle få dem i julklapp för då skulle vi bara blogga...
jag har nya inlägg i bloggen om färgbekymmret och utmaningen
www.kronbladochlantliv.blogspot.com
färgbekymret ska det vara...
vad jag skriver illa, "de" syftar till våra män även om "de" står direkt efter barnvakterna o.s.v...
Barnvakterna åkte alltså inte in till stan.
Märks det att jag inte vill inventera?
Wow!Grattis Mimma!!! ljusblå häst - den har jag missat, låter ursött. Har du bilden i bloggen eller var?
Kaninen är också bedårande. Jag tycker du ska försöka sy en liten skjorta och shorts, kan du sy en så fin kanin är väl det en baggis