Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

numberone skrev 2007-11-09 11:58:10 följande:
    Lite fredagsmys i min blogg....och tips till er som kanske är lite hungriga!!www.hemmapavargata.blogspot.com
    Vad gott det såg ut! Mums!
  • LinaoMatilda

Hej!

Gulligt troll Mori

Gillade toppstjärnan någon visade, har glömt vem Generad

MM: Underbar tavla!

Fotograf K: Har ni flyttat? Hur går det?

• LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-11-09 18:38:55 följande:
    Det var jag som visade stjärnan. Jag tänkte kolla in den imorgon, den var ju inte så dyr.
    Så var det ja Jo, precis säkert värd sitt pris!
  • LinaoMatilda
    Fotograf Karlander skrev 2007-11-09 18:54:30 följande:
    HejJa vi flyttade den 30 okt....Inget vatten,badrum men annars går de....
    Ojdå, tufft för er. Får ni vatten och badrum snart då?
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-11-10 05:48:55 följande:
    God morgon?!Jacob vaknade kl 04 idag, men så somnade han igår kl17. Snart ska väl han sova igen lagom till Saga vaknar.Idag ska jag ta mig en tur till Rusta, gjorde aldrig det häromdagen. Men jag ska åka utan barn, tänkte även kolla in deras utklädningskläder, kanske en julklapp till Saga. Hon älskar att klä ut sig för tillfället.Hur vad det nu igen. Kan man måla med vattenbaserad färg på oljebaserad färg?Jag tycker oljebaserad färg luktar så mycket och bordet som jag ska måla färdigt har maken målat nått lager med oljebaserad.
    God morgon. Stackare som fått kliva upp så tidigt. Jag har haft lyxig sovmorgon till 8 (finsk tid).

Jo, man kan måla med vattenbaserad färg på oljebaserad men inte tvärtom. Har för mig att den oljebaserade fräter upp det vattenbaserade då. Vad är det för bor du målar?
  • LinaoMatilda

Alfas: Vilka fina saker du shoppat! En sån dammsugare vill jag också ha. Och hjärtljusstaken såklart.. men tyvärr finns den inte här i Finland.

Knyttis: Vilka fina saker du sytt. Vad ska du ha i påsen?

• LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-11-10 07:36:22 följande:
    Det är ett furusoffbord, som vi köpt på Blocket för 50kr. Fanns förr på Ikea, ett bord med en hylla under. Har tyvärr ingen bild på det.Men vad bra, då köper jag vattenbaserad färg, att stå nere i källaren utan att kunna öppna några fönster är ingen höjdare med oljebaserad färg, sen har jag lite hyllplan och en tallrikshylla som ska målas. Jag ska försöka måla färdigt mina målarprojekt inte jag skaffar nya Men jag sitter och tittar på Blocket och letar skåp.
    Känner igen det där. Jag hittar nya grejer som jag bara MÅSTE ha. Även om jag har alldeles för mycket att göra här hemma. Men man kan ju inte missa några fynd.

Är det något speciellt du ska ha på rusta?
  • LinaoMatilda

OK, trevlig shoppig til dig då. Jag ska också iväg och shoppa lite nu.

Ha en bra dag!
    hej hej

• LinaoMatilda

Hej.

Har kommit hem från min shopping nu. SKa läsa ikapp lite. Men det första jag såg var Beas färgprover, säger också nr3.

• LinaoMatilda

Fotograf K: Ni ser ut att ha riktigt mysigt hemma!

MM: Är det McD du sökt jobb på? Om du tänker på ostburgare menar jag

Svar på tråden Vita hem del 6