Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Juleja skrev 2007-11-12 18:07:25 följande:
    Kajsa M skrev 2007-11-12 15:23:12 följande:Jo, jag tror att det ändå kommer sluta med att vi (läs jag driver igenom =D)köper oss en Ekeskog på Ikea, i Blekingevitt. Klädseln kostar ju inte så mkt så jag tror det kan vara idé att testa och så köpa till en till när den blir lite solkig. Funkar det itne får man väl sälja... Vet någon hur Ekeskog håller sittkomforten? Vill så gärna ha en soffa att mysa i.www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S39805762
    Har för mig att jag har hört att sittdynorna har en tendens att glida fram. Men det åtgärdas lätt genom att lägga sånt där "ickeglid" nät under (alltså sånt man kan lägga under mattor på golvet så de hålls på plats.
  • LinaoMatilda
    jezzzica skrev 2007-11-12 17:54:12 följande:
    Det var någon som frågade efter skohylla? Denna tycker jag är jättefin:www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx: Jag är också lite sugen på den stegen...eller det kanske inte är samma för den jag tittat på kostar 599..Nu är sängen färdigmålad, och jag är faktiskt ganska så nöjd över reslutatet...Innan:undertiden färdig!
    Vad fin sängen blev!
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-11-12 19:23:11 följande:
    Jezzzica, jag funderar nämligen på om Jacob ska få en sån säng. Han är bara 6,5mån än men jag tror han kommer sova lika lite i spjälsängen som Saga gjorde. Hon sov i den när hon var ca 2år till 2,5år sen började hon sova i vanlig säng, innan dess i vår säng. Nu tror jag att Jacob får flytta tidigare till annan säng än vad Saga gjorde men man vet ju aldrig. Det som är skönt är att dom kan ta sig ur dessa sängar själva, sen är dom söta med
    Min son är 1½ år och har fått flytta till vanlig barnsäng. Han hoppade nämligen ur spjälsängen en natt. Han sover jättebra i sin nya säng. Han brukar komma till oss på morgonkvisten och så sover vi en stund till.
  • LinaoMatilda
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-12 19:33:04 följande:
    NU har barnen somnat och jag har äntligen lite tid att skriva här! Vad stilla det har varit idag. Här är vårt senast slutförda projekt! Och nu när maken mätt och skruvat upp den så tycker jag att den ska flyttas ca 7cm neråt, eller hur?Nu läser jag ikapp, borde vara ovanligt snabbt gjort
    Om man ska kunna gå där också tror jag det är bra att den inte är lägre ner. Tycker det är fint!
  • LinaoMatilda

VSM: På bilden där din son sitter vid bordet så tycker jag också hyllan kunde vara lite längre ner.

• LinaoMatilda
    Toola skrev 2007-11-12 20:42:20 följande:
    God Kväll!Önskade mig ju en lykta fr coop till morsdag, den fick jag förståss!Sen har den stått i garaget och jag har tyckt att den hade för stora öppna glasrutor - inget spröjs eller så.Men sååå såg jag vad Versan hade gjort med sin lyckta, snabbt som ögat la jag in en best hos panduro och se så fin den blev.Tack för tipset Versan !Bild finns i galleriet
    Ja det är verkligen en bra idé. Fint blev det.
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2007-11-12 20:43:21 följande:
    Haha, trodde det skulle vara ngn snygg karl . Men inredning går väl före manlig fägring i denna tråden *asg*
    hehe, ja det ska vara en snickare då om han ska duga i denhär tråden
  • LinaoMatilda
    Anton2005 skrev 2007-11-12 21:14:13 följande:
    Kanke inte är så många som åker till Karlskoga men jag vill iaf tipsa om min favvobutik, vitarummet och deras hemsida, där kan man får jätte mycket inspiration. Tycker det va så jätte fint som de gjort, knytit grankransar på ryggstödet på stolarnawww.vitarummet.se
    Mycket fint att titta på där!
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2007-11-12 21:28:56 följande:
    Lina o mimmi --> Ja, eller på tråden´s älskade Ernst
    haha hjälp! *ser framför mig ernst sitta och dofta på en blomma och vicka på tårna*
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2007-11-12 21:35:14 följande:
    ... barfota och häärlig *urk*
    *blää* Skrattande
Svar på tråden Vita hem del 6