-
Det lät som ett jättemumsigt thé!mimmamum skrev 2007-11-08 18:39:28 följande:Malins, jag har köpt fint espressokaffe till min sambo, sonen är ju bara ett år så än så länge får jag välja! Jag köpte även thé till mig, ett rött thé med julkänsla och vit choklad, doftar underbart! Mmmmmmmmmmmmmmmm!
-
Så underbar!mimmi006 skrev 2007-11-08 19:05:09 följande:Jag har den lille Per sengen, modell 1.
-
www.familjeliv.se/Forum-5-87/m20344993.htmlnumberone skrev 2007-11-08 19:38:17 följande:Är det nån som kan ge mig länken till tråden med alla affärer i?
Vet inte om det finns någon senare -
aha oknumberone skrev 2007-11-08 19:47:11 följande:Linaomatilda:Ne det var inte den jag menade, även om den är bra med....men den med alla på nätet!! Det kunde jag ju sagt klart
Den har jag nog aldrig sett.
-
God morgonjuliah skrev 2007-11-09 05:55:27 följande:Godmorgon!Hoppas alla får en mysig dag idag!
Detsamma till dig! -
Här vaknade barnen strax innan 6, finsk tid alltså *gäsp*
Jag hoppas att vädret tillåter lite utomhus aktiviteter idag. Tänkte försöka mig på att hugga lite ved
Vad har du för planer? -
Vad trevligt med lite ensamtid med Elle och för Noell att få vara ensam med mormor också. Jag tycker jag märker på våra barn att det mår väldigt bra av att få vara på varsit håll ibland, även om de trivs i varandras sällskap också.
Vi har fått låna en klabb-maskin, så jag slipper hugga mig i tummenVi har rätt mycke ved att hugg så det är skönt att slippa yxan.
Har du köpt några nya möbler du ska måla? Kanske du har nämnt det här men jag har missat det.
Flaggan svajade på halvstång igår, radiokanalerna pratade om det som hänt och allt kändes grått och sorgligt. Rätt ofattbart faktiskt, och oerhört tragiskt. -
Va trevligt, då är ju bara det roliga kvar då
Hur går det med tvättstugan? Du tvättar där för fullt eller? Är piffningen slutförd också? -
Då är det ju nästan dags för jul-piffning på en gång.
För oss är det första julen i huset, så det är extra kul att julpynta iår. -
Ja, senaste lantliv och vakre hjem
Har inte köpt så mycket än, det är först nu julpyntet kommer till affärerna. Har en favorit butik också och den ligger en bit bort. Ska åka dit nästa vecka
Firar ni jul hemma? Tänk, Elles första jul