Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 21:16:44 följande:
    Utan honom så går det inte. Man måste vara två.
    Ok, ska be honom om hjälp då
  • LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2007-11-10 21:19:20 följande:
    Oh vad svårt det blir, tack för alla tips! Jag har två timmar till IKEA tyvärr. Skumgummi, tunn kan nog bli bra!
    Jag tror det är lättare faktiskt än det färdiga spjälskyddet från IKEA. Jag tyckte det var svårt att passa in alla hål som skulle finnas för banden som man knyter med. Om du syr med skummgummi så får du det ju anpassat helt efter sängen.
  • LinaoMatilda
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 21:22:07 följande:
    Det är väl det, har man fyra har man nog inte råd att resa särskilt mycket. Vi bilade till Montenegro förra året. Minstingen var elva månader och de andra två 4 och 7. Gick superbra! Det är stoooor skillnad på två och tre barn och har man passerat det där kan man lika gärna ha fyra. *kom på att jag kanske ska planera in fyran innan jag fyller 30 nästa år*
    Du är verkilgen en supermamma
  • LinaoMatilda
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 21:25:28 följande:
    Ja, annars hade jag ju inte hetat det!
    Hehe så sant så sant
  • LinaoMatilda

Kajsa: Det kommer att bli superfint!

• LinaoMatilda

Nu ska jag sova. Klockan är mycket i Finland  Förvånad Flört

Natti natti

• LinaoMatilda

Anton: Vad trevligt att du mår bra

Bea: Hos oss är de som vill med och pyntar granen. Jag har köpt pynten och ifjol gick pyntandet till så att jag satte fast ljusen, sen hängde min då 2½-åriga dotter upp de flesta pynten. Alltså hängde alla pynten på ungefär samma ställe. Helknäppt såg det ut, och jag måste ju erkänna att jag rättade till lite efteråt. Men hon gillade den och det var nog huvudsaken

Var det på stockman i helsingfors man kunde köpa sipikka bokstäverna billigast?

• LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-11-11 18:57:55 följande:
    Jag funderar på om jag kan ha ett avlasningsbord vid fönstren, till vänster.Vad tycker ni?(Ber om ursäkt för ett dåligt foto, men det är möööörkt här nu och jag tror ni ser trots den usla kvaliten).
    Jag tycker det är väldigt fint som det är. Men om du har behov av ett bord kan du nog ställa ett litet där. Kanske runt?
  • LinaoMatilda

VSM: Säger som de andra; grattis till förfrågan! Men kan gissa att det inte är det du tänker på nu. Tråkigt att det inte blev av

Svar på tråden Vita hem del 6