Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

VSM- det är ett jättebra skåp för det priset! Men jag gillar inte för mycket krusidull, men det går säkert att få jättefint!

Septemberpyret- vårt golv går som i vågor och vårt trägolv går inte att lägga på spånskivorna som det är nu... flytspackla går inte heller när man ska skruva

• mimmi006
    Septemberpyret skrev 2007-11-06 19:58:20 följande:
    mimmi006 skrev 2007-11-06 19:56:02 följande: Tråkigt! Det måste de väl lösa utan att ni drabbas eller är jag naiv...?
    Det sak de göra, det har jag bestämt! Men jag var tvungen att bli arg innan det hände nåt... de slingrar sig så länge det går!
  • mimmi006
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 09:15:27 följande:
    Mimmi: Har du köpt de vita tandborstarna? * gissar att du är lika skadad som sylt, Juliah och jag*
    neeej, de finns inte i vår lilla Ica affär. Jag har lite svårt för stora köpmarknader, men jag får nog ta en sväng dit! Kör med Skonas nu, de är rätt neutrala... jag är grymt larvig med allt från shampoflaskor till tvålar,,,
  • mimmi006
    Skumboll skrev 2007-11-07 17:43:42 följande:
    Hua, jag får ju prestationsångest av att kolla i alla fina bloggar!
    Hej! Vad kul med ett nytt "ansikte"!

Vad ni har skrivit idag, är så impad av allt fint, vet inte var jag ska börja...

GEM_ Lycka till nu!

VSM- vilka härliga bilder du visade, kul med lite liv och rörelse...

Sylt- schysst mistel! Och hängen...Räcka ut tungan Har förresten beställt lite Molo och småfolk precis... uggletrycket är så fint både från småfolk och ESL!
Svar på tråden Vita hem del 6