Inlägg från: Septemberpyret |Visa alla inlägg
  • Septemberpyret

Vita hem del 6

malins79 skrev 2007-12-15 21:57:05 följande:
    ÄR dom? Kanske därför Saga håller på och blinkar en massa med ögonen? Vi har en julstjärna i köket nästan precis där hon sitter. Jag går genast ner och flyttar den! Hon har blinkat med ögonen ungeför lika länge som jag haft den.
    Man tror ju oftast att det är hyacinterna eftersom de luktar mest, men enligt en fd kollega till mig som hade allergiproblem är julstjärnorna jättestarka och oftast det största problemet... Det kan ju vara värt att testa att flytta på den...
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-12-15 21:50:07 följande:
    Septemberpyret - *ha ha* Ser lilla Mira framför mig när hon står där med färg.. Pluttan!Nu ska jag läsa ikapp lite!
    Hon är i toppform just nu, har hjälpt mig att slå in paket ikväll...eller jag har slagit in, hon har rivit upp...jag har slagit in igen och hon har rivit upp igen...!
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-12-15 22:02:50 följande:

Har ni sett en så apful tatuering? klicka upp den större!
    Oh my god! Var har du hittat den...för jag antar att den inte sitter på din make...?!
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-12-15 22:06:37 följande:
    Vad irriterade det är att det inte blir ljust på dagarna nu för tiden!! Har varit hemma med Melker denna veckan och tänkte passa på att ta lite bilder som för en gångs skull inte är gula!! MEN det går ju inte... *grrrr*Köpte en pall för några dagar sedan, men den har inte hamnat på foto ännu!! Jag som brukar visa er alla mina inköp direkt
    Vad är det för typ av pall, trä/stoppad...?
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-12-15 22:10:06 följande:

hahaha, nej du! Min man är tack och lov inte tatuerad!Nej jag fick den i ett mail från en gammal kompis som skrev:-Tänk om din dotter kom hem med den här på magen!Ja hua! *rysningar*
    Trodde inte heller det på riktigt, det har du alldeles för bra smak för...!
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-12-15 22:13:03 följande:

Nej nu är filmen laddad och maken saknar mig i soffan!Ha en fortsatt skön lördagskväll!
    Detsamma, jag ska gå och sussa...! *trötter*
    Ha det gott!
  • Septemberpyret

Mimmi: Mysiga julbilder idag igen, jag vill bygg ut huset NU... Soffan är så mysig med alla kuddar, jag måste fixa några till min egen soffa också... Nu finns det före-bild på hallen tidigare, men jag måste poängtera att jag inte hade valt den tidigare tapeten den fanns redan när jag flyttade in! Måste få sambon att bygga bort elementet som sticker upp bakom byrån, men Rom byggdes ju inte på en dag...!

• Septemberpyret
    LCroft skrev 2007-12-16 08:39:10 följande:
    mimmi: Gjorde den igår, har bara bild i bloggen och just nu sitter jag och blänger på den för den är inte alls lika fin som dina
    Åh så fin, tar du beställningar...?! .
  • Septemberpyret
    mimmi006 skrev 2007-12-16 08:47:34 följande:
    Å vad fint det blev!!! Såg inte att det var samma rum ens, tapeten var sisådär *asg*... Å sen har ni den snygga griffeln också ...mmmm.... Vi får hjälpas åt med elementskydd sen, jag åker nog på att bygga egna
    Håller inte alls med om att den var sisådär jag tycker att den är grymt ful!! Men nu är den borta! Vad har ni för strul med övervåningen?
  • Septemberpyret
    LCroft skrev 2007-12-16 08:49:53 följande:
    Septemberpyret: Er hall är helt underbar och soffan? Åååå vill ha!!
    Tack! Blocket har så mycket roliga sakern, tyvärr har vi så litet hus så jag har svårt att få plats med allt jag vill ha...!
Svar på tråden Vita hem del 6