Inlägg från: Septemberpyret |Visa alla inlägg
  • Septemberpyret

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-28 19:23:59 följande:
    Septmeberpyret,jag håller med din sambo, den är fin som den är. MEN, det beror lite på hurdant det är runtomkring, väldigt fin i vitt också...bra hjälp eller hur?Karamell, svartvitt!
    Hm, måste nog fundera lite innan jag tar fram målarpenseln...! Men visst ska soffan vara vit?
  • Septemberpyret
    Daggdroppen skrev 2007-11-28 19:25:20 följande:
     Blir ni osams kan jag ta den Annars vit! Eller det beror lite på hur de andra möblerna och inredningen är. Den är vacker i sig!
    Jag sätter upp dig på listan, den är ganska lång just nu...! Vad tror du om soffan...vit va?
    Får jag förresten kika in hos dig?
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-11-28 19:30:58 följande:
    Här kommer lite bilder. Inte på dagens shopping dock, men tidigare shopping...Nya soffan med en liten Himmelbit i:Eukalyptuskrans, köps hos Nublu:Adventsljusstaken som inhandlades på den trevliga shoppinglördagen:Kristallkrona.. hmmm, undra vad sambon kommer säga när han kommer hem.. :Två sådana här blev det igår - ytterligare en ska inhandlas imorgon:Ja, sen har det varit mer shopping idag men det får ni se imorgon!!
    Oj, oj, oj vilka fina grejer! Men vad ska sambon säga...!
  • Septemberpyret

LCroft: Det är nog förståndigt som du säger, jag kanske avvaktar med målningen ikväll och sitter här istället! Har du förresten lust att släppa in mig hos dig...?

• Septemberpyret
    LinaoMatilda skrev 2007-11-28 19:39:36 följande:
    Septemberpyret: Missade ditt inlägg om soffan, men har kollat på den nu. Gillar den, tror den skulle bli jättefin vit. (fin som den är också )
    Jag har bestämt mig, den blir vit nu åker målarkläderna på!
  • Septemberpyret

Värsta Supermamman skrev 2007-11-28 19:54:36 följande:

Tjejer! Peppa mig lite är rädd för att förstöra skrivbordet om jag börjar måla.
    Har du någon bild på det...? Antar att det ska bli vitt...?
  • Septemberpyret

Värsta Supermamman Det kommer att bli sååååå fint! Nu tar vi sats tillsammans, jag på soffan och du på skrivbordet - lycka till!

• Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-11-28 20:01:02 följande:
    TACK!!Vi var aldrig på Ljungs i måndags - fråga Septemberpyret varför.. Så jag var där igår istället och hittade krukorna. De hade inte så jättemkt nytt, vilket jag hade förväntat mig att de skulle ha. Antar att du gillar stoooora hjärtat eller?! Från Walter....
    Tur att det inte fanns så mycket nytt, annars hade jag haft ännu mer dåligt samvete...!
  • Septemberpyret
    mimmi006 skrev 2007-11-28 20:04:05 följande:
    Såg soffan och bänken och tror att de blir jättefina vita! Hur har det gått med hallen?
    Har köpt färg idag! När du får se "före-bilderna" kommer du att förstå varför...! Men vi ska bort i helgen så jag avvaktar med hallen till nästa vecka och börjar med möblerna idag istället! Härligt med kranstillverkning!
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-11-28 20:05:21 följande:
    Du behöver inte ha ngt dåligt samvete alls vännen!! Du har tillräckligt ont i kroppen antar jag, så du behöver inte ha mer saker att fundera på
    Dessutom har du ju lyckats shoppa lite utan mig i alla fall!
Svar på tråden Vita hem del 6