Inlägg från: Septemberpyret |Visa alla inlägg
  • Septemberpyret

Vita hem del 6

Oj, vad ni skriver ny tråd och redan 11 sídor!

VSM: Vilken fin krans! Nu måste jag nog göra nya, kanske til övervåningen...
    Skåpet kan nog blir riktigt fint vitt, 800 kr är ju som hittat!

• Septemberpyret

mimmi006 skrev 2007-11-06 19:15:34 följande:

Nytt inlägg, bild på taket i hallen och ett halvfärdigt badrum! Mest spännande för husbyggare kanske? mimmi-magnolia.blogspot.com/
    Jag har inte riktigt hängt med, vad har hänt med ert golv...? Härlig hall med så högt i tak!
  • Septemberpyret

mimmi006 skrev 2007-11-06 19:56:02 följande:

Septemberpyret- vårt golv går som i vågor och vårt trägolv går inte att lägga på spånskivorna som det är nu... flytspackla går inte heller när man ska skruva
    Tråkigt! Det måste de väl lösa utan att ni drabbas eller är jag naiv...?
  • Septemberpyret

caffe latte skrev 2007-11-07 19:50:12 följande:

Har ni sett detta?tv4.se/leila/583354.htmlPerfekt uppladdning inför julen!
    Mysigt med julprogram, är i riktig julstämning just nu! Sitter och knåpar på julklappslistan, sambon är alltid svårast...några tisp?
  • Septemberpyret
    gemelli skrev 2007-11-10 14:57:36 följande:
    Här bara inne en snabbis och kollar lite. Vide har fortfarande inte komit men det har hänt en del på vägen.Har skrivit i min blogg här på FL om resan denna vecka för er som är nyfikna... www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b82813.htmlKram kramgemelli
    Åh, vilken historia...! Hoppas att allt går bra för er!
  • Septemberpyret
    juliah skrev 2007-11-11 19:51:32 följande:
    Nu finns det lite stökbilder från tvättstugan här för er som vill se: www.familjeliv.se/krypin/juliah/galleri.phpMycket kvar att göra, lite fogning, målning, snickrande, shoppande...ja. Men nu kan jag tvätta!
    Åh vad fint, där skulle jag mer än gärna tvätta! Har ni fixat själva?
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-11-11 20:17:57 följande:
    Nu har jag gjort min version av bokstavstavlan - tack för inspirationen Julia! Har äntligen bytt ut min Ulrica Hydman-Vallien tavla - har lite svårt för hennes konst... Men av ngn anledning så har denna tavlan fått hänga kvar. Är det någon av er som gillar hennes konst?
    Bokstavstavla...?
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-11-19 20:27:57 följande:
    Här är skåpet "halvvägs"... Den vänstra dörren har redan fått sig ytterligare en omgång men allt annat är bara målat en gång. Litade på VSM´s ord och har klabbat ner fönstet denna gången (satt med en liten, liten pensel igår..)
    Det blir ju helt fantastiskt, skulle passa toppen hos mig...! Jag hinner inte läsa ifatt, hur skall du få bort färgen på fönstren...?
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-11-19 20:37:01 följande:
    Hjälp! Går det inte bort kan jag köpa skåpet för en femmaVSM - du är snäll du som offrar dig för min skull
    Tack!!
    Jag höjer budet med en tia...!
  • Septemberpyret
    MichaelaW skrev 2007-11-19 21:02:13 följande:
    Hej alla flickor med underbara vita hem! Nu blir jag lite OT men jag är så ledsen just nu. Jag har tillbringat dagen på sjukhus idag och jag har fått veta att jag har en sjukdom.  Alla tankar snurrar i mitt huvud och jag är så ledsen. Jag har mindre än två veckor kvar i skolan nu och fyra ämnen jag ska tenta av under den tiden. Flytten håller på att ta kål på mig med alla budgivningar, visningar, lån mm. Idag när jag fick veta det här så känner jag bara för att ge upp. Strunta i skolan, strunta i att flytta. Å jag är så ledsen! Förlåt om jag bara kommer in och bara klagar. Förlåt! Jag ville bara skriva av mig lite. Jag har även skrivit ett inlägg i bloggen för den som vill kika. Grattis VMS på födelsedgen, hoppas att du har haft en bra dag! Jag hoppas att ni andra också har haft en bra dag.  
    Skickar kramar och hoppas att allt löser sig för dig... !
Svar på tråden Vita hem del 6