Inlägg från: Septemberpyret |Visa alla inlägg
  • Septemberpyret

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2007-11-28 11:18:55 följande:
    Hello girls... jag sticker in en snabb fråga på lunchrasten eller jag passar på med två !1. Tips på fina adventsljusstakar... älskar Westergaard, men är just nu för fattig och Torpa är fin. Finns det någon annan?2. Är det fint eller pråligt med lång grangirlang med småljus i. Jag velar fram och tillbaka, vi har ett låååångt altanräcke och ena stunden tycker jag att det skulle vara fint med girlang, andra stunden känns det för mycket... Smakråd, tack!Jag är så avis på alla fina swapgrejer, så mysigt!
    Det skulle vara jättefint med en grangirlang där...! Det är klart att räcket är ju ganska långt, men det finns ju gott om skog nere hos er...!
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-11-28 11:42:58 följande:

De finns på bild i min blogg om du vill dregla lite!
    Det är verkligen jättefint! Fin ljusstake du har förresten, jag har en likadan...!
    Vi fick plats på det närmsta dagiset så det känns toppen! Men det är lite ångest att lämna ifrån sig "lillan" redan...!
  • Septemberpyret
    lasseliten skrev 2007-11-28 11:40:13 följande:
    nytt i bloggen. Välkommen!
    Åh, vad mysigt ni har det!
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-11-28 12:00:55 följande:

Funderar på en raid här hemma. Lägger ut ekmöblemanget i köket på blocket. och om ngn vill köpa det så MÅSTE vi ju köpa nytt! Vill ha vitt! Några tips på vita köksmöbler som inte är alldeles för dyra?
    Du såg inte det vita smofanns på Nordik precis vid ingången...?
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-11-28 11:58:04 följande:

KASTA ELLER SPARA?
    Är plattorna trä eller keramik...?
  • Septemberpyret

Vitadrömmar: vad hemskt, detta har jag missat helt...!
    Kajsa M: Bordet var vitt med 3 stolar på varje sida och med tilläggsskivor på ändarna. Ganska romantiskt i stilen och lite "shabby" i stilen som skåpen i ladan som vi kikade på... Hm, vet inte om den förklaringen hjälpte så mycket...!

Är det någon som har lust att förklara för mej hur man lägger in bilder här i tråden, har försökt men får det inte att funka... Har preis varit och fyndat lite nya saker om ni vill se...?

• Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-11-28 16:35:34 följande:

Okej. Lite hjälpte det men jag får väl ta en tur in dit när vi åker norrut över julen.annars är jag förtjust i åminne på mio och vita Ingolf  stolar på ikea tillsammans med det svarta slagbordet leksvik. Vore det helt fel tro?
    Nej, tror att det kan bli super! Ber om ursäkt för mina stavningsproblem idag...!
  • Septemberpyret

Himmelbit: Har du bilder på nya kristallkronan också...?

• Septemberpyret

Måste rådfråga er lite; Har varit och hämtat en sittbänk idag som jag i mitt huvud redan hade målat vit och placerat på min framtida inglasade veranda...! Men sambon tycker att vi ska behålla den som den är... Vad tycker ni? Bild finns i mitt galleri!

• Septemberpyret
    Karamellfabriken skrev 2007-11-28 19:20:08 följande:
    Eller färg?
    Båda är jättefina men jag föredrar nog den svartvita!
Svar på tråden Vita hem del 6