Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 6

god kväll!

Oj, vad ni skriver!

Grattis Juliah till att artikeln verkligen blir av!! Såååå spännande!

Grattis Malins till en fin säng! Hur mycket fick du betala? *nyfis*

Imorgon bär det av till sthlm. Ska bli kul att komma iväg en sväng. Det dryga är bara att lägenheten i sthlm är på 4 och en halv trappa...utan hiss. Som tvättäkta småbarnsföräldrar reser vi inte sepc. lätt

• lasseliten

Här hemma är det symmetriskt med julgrejjerna i fönstren med.

Mimmi - inte hört något mer än att grejerna kommer någon gång efter jul. Matgruppen alltså. SURT! Ville ha möblerna till jul. Önskade kompenseras genom att få bordet hitskickat till oss nu och gratis eftersom det står på deras lager. Men har inte hört något mer. Soffbordet struntar jag snart i. VI har målat ett gammalt köksbord och kapat av benen i väntan på det perfekta bordet.

• lasseliten

God morgon!

Malins - nä, fy vad tråkigt! Sängen som var så fin! Lovar att du hittar något annat lika fint! KRAM

Idag bär det av tll Sthlm. Jag har sovit på golvet inne hos sonen...min rygg är helt pajj men det går nog ändå! Massor att fixa med som vanligt innan man kan komma iväg.

Hoppas att ni alla får en trevlig och mysig helg! KRAM

• lasseliten

Hej vänner!

Åh, vilka fiiina hus knyttis! Sparar genast i favoriter!

Här hemma hostar sonen sig igenom nätterna. Blir inte mycket sömn. Har varit på sjukhuset på förmiddagen. Känns bra att de kolla honom. Fick en medicin som var avsvällande, hoppas att den funkar.

• lasseliten

Bea - jag känner igen det du beskriver så väl. Låter lite som de drabbningar jag hade med sonen för några veckor sen. Vi var båda helt slut. Kände hur jag försökte jonglera med 10 bollar, samtidigt sjunga och köra med bilar...allt för att få sonen nöjd. Tillslut orkar man inte mer, att försöka få dem på bra humör. Ringde vår underbara BVC-tant och sa att något inte stämmer...är han sjuk tro? Men det var han (såklart) inte utan han gick igenom en (jobbig) period. Vaknade en morgon och sonen var på stålande humör. Allt gnäll var som bortblåst. Dessa faser eller perioder tär verkligen på en...skickar massor med kramar!

• lasseliten

Peak - skönt att höra att det är fler som kämpar på ibland. vår son fyller 2 i mars. Precis lärt sig att säga nej, eller neeeej, som han säger. Nu ska jag nog vila lite efter en lång natt.

Svar på tråden Vita hem del 6