Vita hem del 6
Juliah - har tänkt på din dukning... Ska du ha duk på bordet? Ska du duka i matrummet el i köket?
Juliah - har tänkt på din dukning... Ska du ha duk på bordet? Ska du duka i matrummet el i köket?
Juliah -jag förstår. Tyckte att Nublus tips om att fråga nån butik låter bra. Om du har någon kontakt är det ännu bättre, favoritbutiken kanske? Det blir ju bra reklam för dem.
Fluffis- håller med Juliah. Listerna som saknas ser ingen! Lägg ner tiden på att piffa istället. Ert hus är ju underbart!
Gaaaaaaah, skrev du GRATIS Himmelbit?!
På tal om hushållsnära tjänster så kommer det faktiskt ett städbolag och provstädar hemma hos oss på fredag. Känner att den dagen vi båda jobbar så vill vi ha hjälp med städningen. Nu kommer de hjälpa till lite mer sporadiskt. Men väldigt skönt ska det bli att ha helt rent inför helgen.
Det kostar 300 kr timmen här. 2 h ska det ta ungefär...50 % drar man av på deklarationen som skrevs tidigare. Tycker inte att det är så farligt dyrt.
ja, säkert. Iaf i storstäderna. Har kompisar i sthlm som köper den tjänsten.
LinaoMatilda - ååh, vilken fin bild du visar, ge mig rubbet! Korgen är ju helt perfekt, har du köpt den på nått ställe som möjligen finns i Sverige? För visst bor du i finland? Virrig mitt i natten
FruPuffen- ja, visst låter det spännande! Men är precis som du livrädd för att jobba för mycket med små barn. Vi får se vad som händer....
Dags för sängen! Sitter och skriver inköpslista, ska till ikea imorgon. Och eftersom jag gillar att planera har jag en plan klar för mig nu. Det är förresten ett måste eftersom Ebbe ska med, han gillar inte ikea. Får nog muta med köttbullar i halvtid
Over and out!
Hej vänner!
Snart dags för ikea för Ebbe och mig. Han är inte så shoppingstränad så jag kommer vara effektiv, inga onödiga stopp. har en lista med en massa ganska tråkiga saker att shoppa. Typ, ben till skrivbord, golvskydd...men det ska bli skönt att få det fixat.
Hoppas att ni alla får en härlig dag!!
Tillbaka från ikea, det gick superbra. Skönt, för man vet aldrig med en 20 månaders. Hade lite russin med mig till kassan, det är alltid då det krisar...
Ops, dags för blöjbyte
Juliah - hör och häpna - ingenting Iaf inget piff.
Åh, det är så kallt ute. Var till lekplatsen en sväng med några vänner och deras barn....vi höll på att blåsa bort. Nu sitter Ebbe och kollar på teletubbies och jag har gjort en brasa. Det är mycket härligare än båsten ute
Ang. inredningsprogram ser jag på RoomService. Ibland blir det fint, men långt ifrån alltid. Gillar frida mest.
Vad ska ni äta till middag? Har ingen fantasi eller ork. Det har gått i ett idag.