Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 6

Meeen Gemelli...klart du inte hinner med FL! Du ska ju bara beundra ert lilla underverk!

det är EV-stolarna som eg skulle levereras NU....men idag fick jag veta att de kommer EFTER jul!! Har liksom redan väntat och väntat på stolarna och tänkt att "de kommer iaf till jul" och oj så fint det kommer vara på juldagen då hela familjen kommer hit och äter....

• lasseliten

MM - bra, då tycker vi lika Så, inga catfights här inte

Fast allvarligt fattar jag inte varför Andreas är kvar ....nu ska jag sluta vara OT...loovar!

Imorgon åker jag och mannen till Sthlm utan barn! Vi ska på konsert och kolla runt lite i några (av mig) valda butiker! Det ska bli så härligt!

• lasseliten

Hej vänner!

Är tillbaka efter en helg i sthlm med mannen. E var hemma hos mamma och pappa och lekte och hade det bra! V hann med en del shopping, en konsert och se landskampen med våra vänner! Allt under lördagen...så nu är jag trött! Att man blir så trött av att ha så trevligt! Detta kommer den här mamman leva på lääänge.

Har bara hunnit skumma ikapp men kommer ihåg att säga GRATTIS till Juliah! Ska hålla ögonen öppna efter ert fina hem!

• lasseliten

Sylt - åh, så fiiin er veranda är! Lustigt att ni pratar veranda...det är just om en veranda som vi drömmer och pratar om just nu! Funderar hårt på att bygga in vår veranda. Har massor med frågor

Svar på tråden Vita hem del 6