Vita hem del 6
GRATTIS gemelli!! Har tänkt på dig! Han är heeelt underbart söt! Skönt att höra att ni har det bra! Kram
GRATTIS gemelli!! Har tänkt på dig! Han är heeelt underbart söt! Skönt att höra att ni har det bra! Kram
Nytt i bloggen! Välkomna in
Lisa - jättefint!! Jag har faktiskt också gjort iordning mitt våningsfat men det blev inte alls så där fint!!
God morgon!
Usch, så dåligt jag och sonen har sovit inatt. Han har vaknat heeela tiden. Tillslut orkade jag inte springa in till honom mer utan jag la mig på golvet hos honom. Min rygg mår inte så bra idag.
Idag ska vi till frisören med sonen för första gången. Jag var där igår och nu känner jag inte igen mig själv när jag kollar i spegeln. Klippt av håret till en paige(?) och färgat det mörkt.
nu ska jag läsa ikapp!
Grattis MM till det lilla hjärtat! Har också tänkt på dig! Är så otroligt glad för er skull!!
Jag är så SUR! Stolarna som jag beställt från EV kommer inte förrän EFTER jul!!!! De skulle ha levererats NU! åhhhhhh!
Gemelli - Åh, så söt han är!! Nu blev jag genast lite gladare!
Vad tycker ni att jag ska kräva för kompensation? Vad på kyrkis när hon ringde så jag kunde liksom inte riktigt lägga mig på golvet och skrika ...även fast jag ville!
Mori - jättefint!!
LinaoMatilda - Har beställt 8 stolar och ett stort bord. Erbjudandet som gällde då var att jag fick en stol med på köpet. Betalar alltså för 7 stolar. Känner mig riktigt besviken men vet inte riktigt vad kan som köpare har rätt att kräva då de inte levereras enligt överenskommelsen...Eg. inget va? Nån som vet?
Nublu - det borde jag ha gjort!
Gemelli - ser att lille Vide matchar Ebbes (och min) sovmundering. Vi sover båda i sovkäder från POP. Kan tillägga att mannen inte riktigt gillar min "sexiga" pansarkostym men den är underbart skön att sova i. Rekommenderas! Annars är det ett ganska billigt preventivmedel...