Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 6

Jag gillar Amanda! Men det känns som Marie passar bättre i Idolformatet. Amandas version av vinnarlåten var sådär va?!

• lasseliten

hej vänner!

Så, ni skriver...hinner inte med!

Är precis klar med andra strykningen av trappen, den har fått sig en vända med vitfärg...fick äntligen tummen ur när juliah visade deras fiiina trapp. Färgen ska torka i 4 h så jag blir nog sittandes här ett tag Sovrum och toa är på övervåningen, så ingen dricka för mig

• lasseliten

Åh, massor med fina bilder har ni visat! Kul att se "samma" soffan i olika miljöer. Ni har alla otroligt fiint hemma.

Usch, katten sitter och skriker i källaren. han har allt han behöver där nere och det går inte att han är inne nu, med nymålad trapp och allt.

• lasseliten

Fluffis - han är nog bara ute på äventyr. Massa nytt att spana in. Vår perserkatt är en innekatt och väääligt snäll...*försöker sälja in honom*

• lasseliten

Åh, vilken fin krans Emmasa! Förstår att sonen var nöjd med att se idolen live!

Bea- en perfekt summering. Tror att jag har det mesta.

Sitter här och hoppas att färgen snart är så pass torr och jag kan tassa upp och lägga mig. Huset är ovanligt tyst. Mannen är på pokerkväll med fotbollslaget och E sover hemma hos mamma och pappa så jag kunde måla trappen. De ärä snälla mina föräldrar som hjälper till men jag saknar E! Och T såklart men han kommer ju hem ganska snart...lovar att han kommer att snarka...blir nog dåligt med sömn inatt

Svar på tråden Vita hem del 6