• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • malins79

VSM, för 800kr är det ju mycket skåp för pengarna även om det är i furu.

• Lynn84

Vsm

Du vet väl att ...colgate (?) har kommit med nya tandborstar!
    En för var stil! Det finns vita!!!! Jätte fina!
    *fniss*

Emmasa
    Vilken vecka är du i?

Kul att så många väntar barn samtidigt!

Jag säger som fler andra, jag vill gärna få tillgång till era konton och kolla era fina bilder!
    *om jag får*

~Mamma till Colin 2 år och bebis i magen~
  • Sunna

VSM: Jättefin! Har en hel granskog här utanför så jag tänkte få tummen ur någon dag och tillverka en krans, i allafall till jul. Men lavendel var verkligen tjusigt!

Sam & Ebbe. ♥ .Mammas hjärtan.
  • pressan

Tack alla snälla som gillade min knoppbräda..

VSM: Super snygg krans.. vill oxå ha en lavendelkrans. Vågar jag säga att jag e lite tveksam till skåpet.. lite mycke på nått vis.. om du hajar.

• Septemberpyret

Oj, vad ni skriver ny tråd och redan 11 sídor!

VSM: Vilken fin krans! Nu måste jag nog göra nya, kanske til övervåningen...
    Skåpet kan nog blir riktigt fint vitt, 800 kr är ju som hittat!

• Det ljuva livet
    mimmi006 skrev 2007-11-06 19:15:34 följande:
    VSM- nej, det har jag inte... det kan vara värt att kolla! Men den finns inte kvar i sortimentet, så jag vet inte vad jag ska leta på.Nytt inlägg, bild på taket i hallen och ett halvfärdigt badrum! Mest spännande för husbyggare kanske? mimmi-magnolia.blogspot.com/
    Lägg upp en bild här och fråga om nån vet vad den heter? Sen kan du söka på den.

Lynn: Sånna ska jag ha! 5 likadanan med namnen i skarp kalligrafi på .

Tack Sunna och MM .

*Lönar sig att fiska efter komplimanger*

Tystnaden angående skåpet tolkar jag som ett nej ..
  • Det ljuva livet
    pressan skrev 2007-11-06 19:45:39 följande:
    Tack alla snälla som gillade min knoppbräda..VSM: Super snygg krans.. vill oxå ha en lavendelkrans. Vågar jag säga att jag e lite tveksam till skåpet.. lite mycke på nått vis.. om du hajar.
    Det är bara bra att du säger vad du tycker .

Antagligen är jag lite tveksam själv eftersom jag frågar efter er åsikt så många gånger..
Svar på tråden Vita hem del 6