Inlägg från: Karamellfabriken |Visa alla inlägg
  • Karamellfabriken

Vita hem del 6

Åh, jag har varit på julmarknad i min absoluta favoritbutik i em !
    Det blev ormhassel, en vacker boxbomkrans till ytterdörren och lite småpyssel.
    Träffade några gamla skolkamrater, sonen uppförde sig exemplariskt och maken fick arbeta med köket ifred.
    Vilken härlig dag men nu har sonen fått feber och klagar på ont i huvudet. Vi får väl se om han är bättre tills imorgon.

All you need is love
  • Karamellfabriken

Kan man visa en julstrumpa som inte är hemmagjord här?

All you need is love
  • Karamellfabriken

Jättefina bilder från NK Knyttis!
    Det är inte utan att man lägtar lite till Stockholm såhär års.
    Fast det är billigare på landsbygden där man inte kan frestas av något fint.
    *surt sa räven*

All you need is love
  • Karamellfabriken

Godmorgon alla!

Jättefin trappa Julia. Gillar X-räcket.

Och så var det väl Mimmi som visade vackert vitt porslin. Vi behöver också nytt vardagsporslin. När jag flyttade hemifrån köpte jag billiga tallrikar för 5 kr st, vita med blå kant. Tänkte att jag skulle byta ut dem när jag hade råd och vi har ff dem kvar 14 år senare Förvånad. De vägrar gå sönder helt enkelt. Men in i det nya köket kommer de inte .

Jag vill också ha en monica-krona. Någon som vet något om när Nublu får in dem?

All you need is love
  • Karamellfabriken

Nublu!

Jippiii! Något att glädjas åt här ute på ödebygden

All you need is love
  • Karamellfabriken

I blekingska urskogen !
    Nåväl, jag bor faktiskt i en stad men den saknar i det närmaste affärer.

All you need is love
  • Karamellfabriken

Gullfia, Aj då :- D

Det fick mig att tänka på när jag var på macken för ett tag sedan. Jag råkade tappa mina nycklar på golvet i bilen och när jag böjer mig ner för att ta upp dem kommer jag åt tutan som sitter mitt i ratten med pannan.
    Lite pinsamt att tuta sådär när man står i en bensinkö men ännu värre var när jag tittade upp och ser var som står skrivet i bakrutan på framförvarande raggarbil: "Tuta om du hade sex imorse". Det flinades ganska gott åt mig från alla håll kan jag säga Generad !

All you need is love
  • Karamellfabriken

När tänder ni era adventsljusstakar och stjärnor?
    Ser att en del redan har gjort det på vår gata och är sugen jag med.

All you need is love
  • Karamellfabriken

Hittade burkar på Jysk till pepparkakor och julgotter.
    3st för 59 kr.

All you need is love
Svar på tråden Vita hem del 6