Inlägg från: Karamellfabriken |Visa alla inlägg
  • Karamellfabriken

Vita hem del 6

Ja, på fot ska det vara. Fick just ett tips av Kajsa om Cervera. Ska kolla där och kanske Åhléns kan ha.

All you need is love
  • Karamellfabriken

Oj, vad rädd jag blev!
    Ni vet hjärtljusstaken från Coop. Jag satte upp den i fönstret precis nu och tryckte på knappen och PANG! Världens smäll, glödlampan slungades iväg och ett kolsvart rökmoln blev det.
    Usch det känns som att det kunde gått illa. Kan ni tänka er att vi installerade jordfelsbrytare i huset FÖRRA VECKAN. Den fungerade tack och lov.

All you need is love
  • Karamellfabriken

Lisa,

Jättefin! Var har du köpt den?

All you need is love
  • Karamellfabriken

Ja, Ingolf är fin!
    Men jag hade en elak tandläkare som hette så när jag var liten och det har satt sina spår

All you need is love
  • Karamellfabriken

Lisa,

Åh, du är ju för söt! Ska till "storstan" imorgon men hittar jag ingen där hojtar jag till !

Nublu,

Hoppas att du beställt tillräckligt många nu bara..............

All you need is love
  • Karamellfabriken
    malins79 skrev 2007-11-28 18:47:02 följande:
    www.blocket.se/vi/14358358.htmär dettta ett skämt, vill dom inte ha det sålt?!
    Men hallå!
    Det var verkligen i grövsta laget
    All you need is love
  • Karamellfabriken
    Camilla R skrev 2007-11-28 18:51:33 följande:
    Jag är precis likadan... Hellöjligt jag vet, för VAD är det egentligen jag är "rädd" för??
    Sådan var jag också. Hatade att t o m SVARA i telefonen.
    Men jag blev totalt botad efter att ha extraknäckat som telefonförsäljare under en hösttermin.
    Ett tips kanske, fast inget speciellt roligt jobb förstås! 
    All you need is love
  • Karamellfabriken
    Himmelbit skrev 2007-11-28 18:56:32 följande:
    VSM - Ja, det var snålt... 129 kronor - sälj en av dina fina kransar och vips så har du 2-3 stycken! Själv har jag 4 sådana lampor *slösaktig...*Denna veckan är jag mammaledig = rör mig på staden när butikerna är öppna. LIVSFARLIGT!! Jag är inne i ett sånt pyssel och shoppingstim så det är inte sant!! Dessutom så är ju sambon borta=han behöver inte se allt jag drar hem... Men eftersom jag inte gillar att visa gula bilder så fotar jag en annan dag - när det är ljust
    Vi vill se NU!
    Jag har installerat ett gul-filter på vår dator Oskyldig !
    All you need is love
  • Karamellfabriken

Jag älskar vita pioner och har en så fin luktpion i trädgården. Skulle vilja göra en mindre förstoring av den för att kunna njuta av den även nu under vintern.
    Men vilken bild är bäst?
    All you need is love
  • Karamellfabriken
    LinaoMatilda skrev 2007-11-28 19:09:37 följande:
    Är det inte samma bild?
    Äsch, vad konstigt det blev!
    Om man tittar i galleriet är en lite "upp-ljusad" och en något mörkare.
    All you need is love
Svar på tråden Vita hem del 6