Vita hem del 6
Nu är det fritt fram för alla som vill hälsa på hos mig.
Var det någon mer än jag som tittade på Äntligen Hemma?
Men vad har hänt egentligen? Det är ju TOTALT kass nuförtiden.
Tjejen, som jag inte vet namnet på, men som måste vara totalt färgblind är väl ändå värst. Hon kan ju inte förståååå folk som målar vitt !
Nej, fram för grälla färger och kökslampor gjorde av ceriserosa silikonbakformar
Hej alla!
Solsken och lite frost här idag, ser ut att bli en härlig dag.
Här ska tvättas och adventpyntas på verandan idag.
Är det någon som har tips på en fin, lite gammeldags, lampa till vårt köksfönster? En sådan man ställer.
Vad det gäller julgran är jag en sådan som vanligtvis tar in den tidigt. Senast vid 2-a advent. Sedan brukar den ha gjort sitt kring annandagen. Julen är definitivt borta till nyår iaf.
Iår håller vi ju på att renovera så här är så uppställt att jag inte vet om det öht kommer in någon gran. Funderar på att ev klä en gran ute på verandan istället. Vi har stora fönster in mot vardagsrummet så man ser den inifrån iaf. Då slipper jag dessutom alla barr inne. Får se vad resten av familjen gillar den idén.
Ang. att spara gamla tidning så har jag sparat och sparat i mååånga år.
Särskilt sådana nummer som berörde större renoveringar av t ex kök och badrum. Fast nu när vi skulle renovera köket märkte jag att jag inte hade någon användning av dem faktiskt så jag slängde dem och har inte saknat dem än
Så nu sparar jag bara ett par av de senaste numren eller ger bort dem till min mamma. Återvinning är ju bra
Jösses! Min treåring har råkat få i sig en slurk Coca Cola (första gången) och han är som förbytt. Håller på att riva stället. Hjälp !