• Sylt

Vita hem del 6

.... vill bara varna för att måla m sprayfärg...... det blir så bra att man blir beroende!! Jag har köpt olika tavelramar o spayat matt svart...... Matt vitt vet jag inte hur många burkar jag gjort slut på.....

• Sylt
    LinaoMatilda skrev 2007-12-06 14:09:03 följande:
    Väldigt omtänksamt av dig. Hur mår du då? Mardrömmar på natten när du vaknar kallsvettig och skriker "sprayfääärg", du tittar ner på dina händer och de har inget färgkladd på sig. *Styrkekram*
    Hihi. Jag skakar o ryser när jag tar i en pensel

ps .... jag har också sprayat en bock, julbock alltså....
  • Sylt
    LinaoMatilda skrev 2007-12-06 14:39:42 följande:
    Oj, han kanske också är beroende som Syltan?
    LCroft skrev 2007-12-06 14:43:16 följande:
    Misstänker det
    .... jag har full förståelse.....

Jea har fin vit bock i sin blogg, likaså Inox (jag har härmat henne rakt av så jag vågar inte lägga in bild Generad. Tack för tipset, Inox!!Skrattande)
  • Sylt
    Enji skrev 2007-12-06 15:08:27 följande:
    Ni pratar om sprayfärg.. sprayar man bara mindre saker? Inte möbler och dyl? En undran bara
    Allt *hooked* ..... 
    Har fått tips om ett ställe i Malmö som blandar exakt den kulör du behöver - PÅ BURK! *glad o ska snart dit*
  • Sylt
    juliah skrev 2007-12-06 15:11:26 följande:
    Enji, Isabella på Äntligen hemam sprayar allt (och tapetserar) så visst lär det funka. Själv är jag lite förtjust i penselmålade möbler om de är snyggt målade.Jag tycker för övrigt inte om Isabellas inredningsprojekt  (heter hon så?)
    Jag tycker också att det är fint m välmålade penselmålade möbler, jag har inte gett mig på ngt större än..
  • Sylt
    Sylt skrev 2007-12-06 15:16:57 följande:
    Jag tycker också att det är fint m välmålade penselmålade möbler, jag har inte gett mig på ngt större än..
    ...med spray alltså *otydlig*
  • Sylt
    Enji skrev 2007-12-06 15:23:34 följande:
    Får man fråga vart detta är?
    .... visst får man det.... kommer bara inte ihåg namnet. ligger precis efter 101:an...
    juliah skrev 2007-12-06 15:23:43 följande:
    Enji, japp det är hon. Jag retar mig vansinnigt på hennes projekt, inget känns gediget, och nu när jag ändå klagar så tycker jag att hela programmet är rätt dåligtfluffis, min stod ute på träbockar.syltan, himmelriket, vilken färg är du ute efter?
    ....hemligt...
    Enji skrev 2007-12-06 15:24:43 följande:
    Har du varit på Ilva på sistonde? De skulle ha utförsälning av sina julsaker va? Måste ta mig dit en dag..
    Ja,men såg ingen rea Fundersam
    numberone skrev 2007-12-06 15:27:08 följande:
    Lulu är hemsk.... !!
    Håller med!
    Daggdroppen skrev 2007-12-06 15:31:04 följande:
    . Ibland är hon för mycket med sina läppar och energi, men ibland kan hon få till det
    Precis detta jag menar..... fast byt ut "ibland" mot "alltid"....
  • Sylt

Tjenatjena!

Vi har kräkts lite här hemma.... men nu är vi snart på banan igen......

Såg att Jea undrade över barngitarrer. De finns på blåelefant.... kommer inte riktigt ihåg var vi beställde vår... *yr av uttorkning*

Svar på tråden Vita hem del 6