• Sylt

Vita hem del 6

Tjenatjena!

Inne en snabb sväng! Ljuvligt pynt alla! Skulle själv ge mig på att bygga adventsljusstake mm, men har haft hantverkare här hela dagen så jag har inte kunnat åka iväg o skaffa prylar. Första dagen i sonens kalender lär bli enkel

Härligt med ärliga människor *ser Julle i palestinasjal* Skrattande

Förresten så har jag nytt i bloggen! Jag säljer inget..... Skrattande

• Sylt

Godmorgon!

Stora sonen är hos mormor (åker buss o äter fiskpinnar enl egen önskan) så vi har haft ett barn mindre i sängen i natt

Stolar....17st.....

20.000. Oj, har maaassor som jag "behöver" . Skulle gärna tagit en liten barnsoffa (typ mimmis), skänk t vardagsrummet, byrå t toaletten mm mm. Jag är inte så mkt för att spara....

• Sylt
    Septemberpyret skrev 2007-12-02 19:46:02 följande:
    Ni tror säkert att jag är alldeles knasig, men gissa vad jag handlade i Sthlm...? Just det... en stor vit sten...!
    Haha. Jag köpte ekollon. Mannen undrade vad en ask ekollon kostar.....

Fina adventsstakar alla!

Julia --> trappan blev kanonfin! Även shoppingen var lyckad ser jag

Jag har varit på julskyltning o handlade - nada.... sparar mina pengar t lite nätshopping ist . Sonen tog lotter, fiskade, åt popcorn mm....
  • Sylt
    Kajsa M skrev 2007-12-02 20:48:09 följande:
    La in en äbttre bild på min stora dotter. Jag har faktiskt alcdrig visat mina barn här innan. har varit lite feg. Men nu finns min stora dotter också på en söt-bild!
    Jättesöt!
  • Sylt

Tjenatjena!

Känner igen barn som tar kraft. Just nu har en "elak igelkott som skrattar" intagit vår treårings fantasi. Idag gjorde igelkotten av med nyckeln till tv-skåpet, innan dess så har han hällt ut glitter o bitit i ett ljus..... behöver jag säga mer....

Sen kunde jag inte stå emot Coop-elljusstaken längre, kostade 149:- o det fanns bara en vit kvar... står på verandan! Var det en sådan som exploderade för ngn dag sedan *inte berätta för maken*....

• Sylt

Tjenatjena!

Tänker också köpa alla mina julklappar via nätet. Vår brevbärare (en bastant dam) kommer att få spader, eftersom vi har lantbrevbärare så får vi många paket hem. Bara de största behöver vi hämta upp på Ica . Stackars, stackars.....

• Sylt
    juliah skrev 2007-12-04 10:01:19 följande:
    Ja jag hoppas på succé härhemma!Lasse, det blev tätt i och med att det blev 40 bullar. Usch...hälften borta redan från gårdagens bak...
    *känner igen*
  • Sylt
    juliah skrev 2007-12-04 10:04:41 följande:
    Syltan, skulle du inte hålla ett öga på mig och mitt ätande *sur*?
    ... tack detsamma..... *sur o tjock*
    juliah skrev 2007-12-04 10:12:34 följande:
    mimma, blev det det du visade, och ngt mer kanske?Kan man kanske skylla på igelkotten för den minskande bullmängden?Receptet från senaste Lantliv är verkligen värd att prova *tjatig*
    Haha, igelkotten smaskade i sig en stor påse blandgodis i helgen.... *förargligt*
    mimmamum skrev 2007-12-04 10:15:28 följande:
    Jaha, men då får det väl bli det receptet då, som i tjatar!  Var det någon fyllning i dem? Fästmannen efterlyste nämligen något sådant, han påstår att han tröttnat på de vanliga! juliah det blev, en spis, en mobil med bilar, en ambulans, flyplanskudden och fingerdockor från Maileg!
    åååh, så fint!

Spis o garage tipsade jag mimmi om igårkväll = alla här har god smak
Svar på tråden Vita hem del 6