• Sylt

Ska läsa ikapp snart, bara lägga in lite shoppingbilder t en nyfiken mimmi . Givetvis får ni andra också kika....

jul.jpg Klocka fr Fridas, sitter på verandan som ringklocka.
    jul1.jpg Min fina gran i fattigmanssilver som jag tjatat om.... countrybymail
    jul2.jpg Vas, Hd, från Karma 40%
    jul3.jpg Kortkedjan som ni andra haft lääänge, fr Fridas
    jul4.jpg Fridas, 109pix
    jul5.jpg Kruka fr Homeville
    jul6.jpg Fridas
    jul7.jpg Fridas
    jul8.jpg Fridas
    jul9.jpg Pynt fr Fridas, fat fr Homeville

Fick även med mig en svart HD spegel fr Karma m 40% rabatt
    Hittade även en lite annorlunda kalender t barnen.... *sparar den bilden*

• Sylt

Hej alla!

Försöker trappa ner på min datortid , men det är inte lätt....

Jättefina bilder ni visar! Jag är sugen på både kransar, granris, strumpor, hjärtan o stjärnor

Själv planerar jag lite för vår toalett där nere. Hittar inga fina toalettpappershållare. Funderar på att bara sätta en korg på väggen (typ denna http://www.fridasgard.se/varor.asp?produktID=1204&varugruppID=24) . Har ni några tips?

• Sylt
    LinaoMatilda skrev 2007-11-28 15:34:46 följande:
    Fint!Sylt: Fin korg. Vi har en mörkbrun/svart i vår lilla toalett. Den är under renovering nu, men finns lite efter (som eg är mellan) bilder i mitt galleri.
    Den var fin, tänkte faktiskt köra svarta detaljer Förvånad. Var kan man hitta den? Krokarna var också fina!
  • Sylt
    Vitadrömmar skrev 2007-11-28 15:43:07 följande:
    ja det är jätte otäckt.. jag bara tänkter och tänker på vem det kan vara.. och stackars denna gosse.. försöker få tag på min mamma så jag kan prata och gråta av mig lite.. ! tack till er alla!Linda
    Usch, vad hemskt!
    LinaoMatilda skrev 2007-11-28 15:44:50 följande:
    Tack Krokarna är samma serie, finns med fyra krokar också har jag för mig. Det är danskt märke, men jag köpte dem i Finland. Inte farligt dyra heller.
    Tackar!
  • Sylt
    LinaoMatilda skrev 2007-11-28 21:27:21 följande:
    Javisst! Mera zinkhus till vita hemmen! Vi behöööver zinkhus!
    Haha, mimmi har frestat mig ett tag... så jag är meer än sugen...

Ngn som vet om det finns i mina hemtrakter?
Svar på tråden Vita hem del 6