• Sylt

Halloj alla!

Hinner inte riktigt ta mig igenom alla sidor jag missar....

Idag kommer det kanske swappaket?? *spänd*

Är såå julsugen! Beställde en gran i fattigmanssilver fr countrybymail (tackar alfas!!!). Pysslar o fixar lite. Vill eg sy men det är så svårt m en bebis på armen. Han vägrar ligga själv . Så jag skriver ofta här med endast en hand (för er som trodde jag fått dyslexi)

• Sylt
    lasseliten skrev 2007-11-21 10:28:11 följande:
    nu sitter jag här med massor med fina swapgrejer runt mig! Det har varit julafton heeela förmiddagen! Tack ALLA swapare för jättefina saker!!
    Vaaa!? Fuskigt att ni får posten så tidigt
  • Sylt
    lasseliten skrev 2007-11-21 10:34:12 följande:
    moooaaahaaaha....har du inte fått än syltan?
    Gråter .... efter lunch kanske...
  • Sylt

....  hihi, nu har jag swapsakerna här..... Jättemkt fint! Tack alla!!! Ett stort tack till Kajsa som fixade m alla paketen *applåder*

alfas --> . Eftersom jag är galen i plädar (ffa fr greengate) hade jag lätt tagit plädalternativet. Håller m Lisa.

• Sylt
    MiaMariah skrev 2007-11-23 13:27:11 följande:
    ...känner igen stjärnorna

Har varit på stan o shoppat lite.... Fick granen i fattigmanssilver fr country o den var superfin *glad*

Ska t Jea på glögg ikväll

Spänd på hur det går hemma hos Julia!

Namnsmyckena tycker jag att de som visades i tråden är klart finast (hade tänkt att best o undrar om det är samma som jag hittat.....)
  • Sylt
    Juleja skrev 2007-11-23 16:35:33 följande:
    korall skrev 2007-11-23 08:43:14 följande: Tack alla för lyckönskningarna! Allt såg fint ut och den lilla levde runt! Det är ju så roligt att få se! Jag är i slutet på v 20 början på 21 tror jag. Blev ändrat datum idag, till 11 april. Är hos mamma på visit ikväll. Mysigt! Svärmor och andra tanter kommer också. Glöggafton och snack!
    Skönt! Det är så härligt m Ul, närsomhellst i graviditeten eg.
Svar på tråden Vita hem del 6