Inlägg från: Lisa1981 |Visa alla inlägg
  • Lisa1981

Vita hem del 6

knyttis, ja visst är det fint med rena trästolar och knyta fast dynorna helst de från nyblom och kollén.

Jag har inte hittat andra stolar som ligger hyfsat i pris. Jag ska ju trots allt ha 10 st stolar

• Lisa1981

Jag tycker att tvåan är finast men det är nog för att jag vill ha helvita stolar.

• Lisa1981

Peak, jag tog ett hjärta som jag hade köpt som va stóppat och som jag tyckte hade fin form. Sedan tryckte jag det mot ett papper och ritade av runt om. Lade på lite sömnsmån och sydde, stoppade och sydde igen. Jag har försökt jättemånga gånger att rita ett själv men det blir alltid så konstig form.

• Lisa1981

Hej vänner. Jag funderar på att köpa detta från Englessons. Vad tror ni??? Det är i helvitt inte i den serien som är lite beigh ton på.

586WW Slagbord Stockholm

• Lisa1981

Fick inte med stolen. Denna stlen till iså fall. Vad tycks??? Jag är bara lute lätt desperat för att ha nåt fint innan jul

588WW Stol Leksand

• Lisa1981

Ang. möblerna är det ju detta jag är ute efter. Stilmässigt alltså. Det enda jag funderar över lite är om man ska ha ett ovalt "vanligt" bord istället. Jag vill ju ha vanliga trästolar och inte för "krusidulliga" därför är detta perfekt i stil.

JAg har ett tag letat nya matsalsmöbler och har varit dels på mio och så men har egentligen velat ha lite billigare grejer, men jag har insett att det kostar om det ska vara fint !!! Jag tänkte ju först på Ikeas slagbord men då finns inga riktigt bra stolar till och dels måste bordet målas och då är det svårt att få samma färg om man köper redan vita stolar.

Är jag helt ute och svänger?? Låter jag desperat??? (det är jag..hihihi)

Lägg i åtanke att jag har nästan fått med sambon på detta konceptet...

• Lisa1981
    newht skrev 2007-12-06 11:47:26 följande:
    Åh...fick en snilleblixt!Kom in o kolla på den...www.newht.blogspot.com
    Så fint det blev med belysning och allt. Det är få saker som är så fint som vita orkidéer och dessutom många av dom
  • Lisa1981

Tack för era åsikter, jag är också mer för rektangulära bord men vet inte om man "tröttnar" på slagbord??? Det är ett väldigt bra slagbord iom att man kan ha benen under bordet även vid klaffarna, långt ifrån alla som är såå bra planerade..

Fin girlang.

Vi har ikeas här hemma. Dock har ja i sovrummet bara en enkel rundstav i trä.

• Lisa1981

Jag har grava stavningssvårigheter idag ser jag

Svar på tråden Vita hem del 6