Inlägg från: Lisa1981 |Visa alla inlägg
  • Lisa1981

Vita hem del 6

God morgon

Jag har inte riktigt tid att läsa ikapp, ska iväg till stan.

Jag skulle behöva ha hjälp av er. Jag hade tänkt att trycka ut en text på datorn och sedan få över det på en möbel. När man va liten använde man nån sorts papper som man la på och sedan drog med byertspenna så det blev streck på det man ville ha över bilden på. Vad använder man, jag har fått hjärnsläpp

• Lisa1981

Åh tack för svaren tjejer. Vart får man tag på karbonpapper tro???
    Jag tror inte det är så bra om man behöver trycka allt för mycket då jag ska ha över texten på ett ganska ojämn träpall.

• Lisa1981

Såg att ni pratade om skolbänkar och rori visade en underbar en

Kollade på blocket och fann en del faktiskt, enkla och dubbla. Denna bla

tyvärr är sonens rum lite för litet för att trycka in denna annars hade jag slått till.
  • Lisa1981

God kväll
    Har läst ikapp lite men kommer inte ihåg ett dyft av vad jag ska kommentera

Jag sitter på jobbet, har inte hunnit med nåt hemma sen i helgen..bara jobb och slit. Ser fram emot helgebn.

En snabb fråga. jag har ju sytt gardiner till köket och satt upp rullisarna med vita smalare sidenband. Jag tycker iofs att det ser ok ut men skulle vilja ha riktigt fina band där. Någon som har nåt förslag??? gardinerna är randiga svart/vit bommull från stoff och stil.

• Lisa1981

Åh fina saker ni gör, jag hänger inte med.

Ang läkaren som hanterade din dotter, så skulle jag inte dra mig en minut från att ringa chefen på stället. Det kanske gör att så småningom ett annat litet barn kan förskonas från honom även om inte ni blir hjälpta av det nu i efterhand. Gjort är gjort och det är extremt synd att din dotter skall behöva ha rädsla inför doktorer pga att de beter sig på ett felaktigt sätt.

Är det någon som har något bra tips på nåt fint band jag kan ha till mina rullisar i köket??

Sen en fråga till, har någon köpt något vitt bomullstyg från stoff och stil och sytt gardin av, eller någon annastans ifrån??? Vill sy hissgardiner till vardagsrummet, helvita..

Gullfina, du gör så mycket fina saker, får man fråga vart du får tag i alla fina bilder som du har på sakerna?? eller har du patent??

• Lisa1981

lasseliten, va fint det blev med kransarna på gardinen.. får man fråga vad det är för gardin, är den beigh???

Kajsa, det va väl du som visade på fin shopping. Fint poslin.

mimmamum, så fin krukan är med amaryllisen. Helt bedårande.

Mori, det är ju bra om du kan förhindra att det händer igen. Kanske en klen tröst för er men om vi ska ha en hög kvalitet på vården så måste tyvärr avskummen bort.

Jag har också funderat på det där klaffbordet från mio. Vet bara inte om sambon har funderat lika mycket Jag behöver även barstolar, någn som har tips på fina ????

Ang, girlanger så har jag tänkt att göra och ha innne i hallen där vi har två öppningar in till vardagsrummet, jag har fått för mig att det kan bli fint, lukta gott och bli hemtrevligt.

Har problem med adventslusstakar eller stjärnor jag med. Har inget att sätta upp

• Lisa1981

Va det nån som visste några fina barstolar???

• Lisa1981

Kajsa, jo jag gillar dom och har sett dom men jag är osäker. De är ju billiga. Jag tycker att slagbordet på mio ä så fint och då kanske man ska vänta och köpa de barstolarna i samma serie..

Ang. lampor. Jag har en i trä, ganska kraftig. Skärmen är inte rolig men foten är helt ok.

här är den, ganska dålig bild men ändå

Svar på tråden Vita hem del 6