Inlägg från: Lisa1981 |Visa alla inlägg
  • Lisa1981

mimmamum, jag glömde säga tack..

MildaMaränger skrev 2007-11-21 14:38:47 följande:
    nej förresten jag vill ha dessa i vittwww.mateus.se/complete_product_guide.php...
    Bra smak du har Mateus är en av mina favoriter, än så länge har jag bara tallrikarna.
    Kom just på att jag har ett presentkort på Mariella innredningar här i stan, det är dom enda som säljer mateus här. Kanske värt ett besök nu inför jul
  • Lisa1981

Nu är jag tillbaka efter lite shopping tänk att det kan göra en såå glad. Jag ska ta lte bilder imorgon och bombadera er med...om ni vill vill säga???

Jag ska greja lite nu en stund sedan blir det till att sätta sig i sovrummet och först kolla på roomservice och därefter Leilas Jul. Hyfsad kväll

Välkommen tillbaka MiaMaria

• Lisa1981

God morgon.
    Här är vi ifull gång ser jag.

Vilken fin julgranskula, superfin verkligen.

Jag sitter och försöker sy lite hjärtan att så smånigom hänga i granen.
    Sedan har jag sytt på lite spets på ett par kökshandukar som jag köpte igår. Jag hade tänkt ta lite kort sedan på det jag köpte igår.

Knyttis, krya på er igen!!! Här hemma är det bara sonen som mått dåligt än så länge.

LCroft, lycka till med städningen jag ska nog städa i kväll när min panel som står i hela huset har torkat..

Nu ska sonen nog få sova en sväng, han vaknade 05.00 imorse. Lite tidigt.

• Lisa1981

Grattis till lägenheten va roligt att det känns så bra.

Här fortsätter pysslandet. Jag har sytt lite hjärtan till julgranen och målat panel nu när sonen har sovit. Nu ska det bli lunch här och sedan går vi nog ut en sväng för att leka och leta mossa.

• Lisa1981

God morgon
    Hoppas det är bra med alla, här hemma är vi friska efter magsjukan.
    Idag blir det till att baka pepparkakor, mysigt....får se hur länge sonen tycker det

Nä nu ska här vaskas och sedan bär det av till systra min för julbak.
    Ha en bra dag

• Lisa1981

Just det ja, lycka till juliah det går säkert fin fint..

• Lisa1981

God förmiddag

Hoppas att det är bra med er alla.
    Säkert en massa att kommentera sedan igår morse.
    Har inte hunnit läsa ikapp, ska göra det senare.

Nu på morgonen har sambon satt panelen på ena väggen i köket. Det blev om man får säga det själv, väldigt bra... håller just nu på att måla panelen för andra väggen i köket.

Jag har ju haft en del problem med tapetval till vardagsrummet men har nu sett en tapet som en affär jag hänger mycket i har på en av sina väggar. Får man fråga va ni tycker om denna ????? Är den för mycke???Tröttnar fort??? Affären är www.hjarterum.net  där kan man lätt bli fattig

• Lisa1981

Peak, då vet jag nog inte vilen du menar. Det är ingen av sandbergs tapeter då???

Svar på tråden Vita hem del 6