Inlägg från: Lisa1981 |Visa alla inlägg
  • Lisa1981

Vita hem del 6

Jag har också hittat hit.

Fina grejer hela tiden, man hinner inte med. Imorgon ska här sättas upp gardiner i köket, spännande.

Bea, jag vet inte vad du ska önska dig av maken. Jag har inte alls koll på vad det finns för fina affärer i sthlm eftersom jag har nätta 50 mil dit

Nu ska jag se klart house och kanske ge mig på virkning lite.... hm får se hur det går??

• Lisa1981

LPW äntligen en fråga jag kan svara på De har på panduros hemsida.

• Lisa1981

vsm, den va jättefin.

juliah, grisen va jättesöt.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och läsa nya numret av allt i hemmet, den kom idag.

God natt

• Lisa1981

Hej tjejer
    Vad ni skriver, jag hinner inte läsa ikapp nu för sonen sover en snabbis så jag ska börja sy mina julkuddar till hallbänken...undra ifall jag ens hinner ta fram tyget innan han vaknar

Jag skulle göra mig till och virka lite igårkväll. Jag kan verkligen inte. Alltså jag kan de olika maskorna och så men jag kan inte få till det. Jag behöver en tydlig svensk beskrivning. Är det någon som har någon beskrivning på lager, typ till en boll som har visats eller till någon muffins eller bakelse?????

Jag fattar inte hur du mori kan virka på måfå och få till det så bra.hmm det kanske bara är jag som är ovanligt dum..

• Lisa1981

Vsm, jag har inboxat dig

Nu bär det av till badhuset

• Lisa1981

Oj vad ni skriver. Jag har läst ikapp 110 sidor nu...puh Måste va den mest aktiva tråden.

Kommer inte ihåg ett skvatt av vad jag ska kommentera och inte. Jag såg att ni pratar om magsjuka. Vi har redan haft en omgång för två veckor sedan. Jag är precis som ni andra, jag har fobi för detta. Dum man är som väljer ett yrke som utsätter en för detta hela höst och vinterhalvåret!!!!

Jag sydde igår två stycken kuddfodral till hallen och en gardin till hallen. Det är juligt , kan man sätta upp det snart??? jag är så sugen på att börja

• Lisa1981

Malins, asså inte tidigare Jag vill sätta upp allt nuuuuuuu!!!!

Min sambo mindes inte om han någon gång hade haft magsjuka men tom han fick det denna gången...usch och fy!!

• Lisa1981

Vsm, tack för köpet det blir bra
    Jag vill börja sätta upp allt mysigt nu...hoppas dessa 2-3 veckor går fort

Vill ni se bilder på kuddarna som jag gjorde igår??

• Lisa1981

Här är dom. Vet inte varför tyger ser lite gult ut på det andra kortet. De är gräddvitt och rött.
  • Lisa1981

Förresten är det nån som vet om det har blivit nån bebis ännu??

Svar på tråden Vita hem del 6