Inlägg från: Lisa1981 |Visa alla inlägg
  • Lisa1981

Vita hem del 6

Juliah, du har stått för dagens tips  ursmart att spraya

Jag har en bock som jag funderar på att spraya.... ja julbock alltså tror ni det funkar??

Fluffiga moln. Jag vet inte vad jag ska skriva...kan man få se vart stängerna ska hänga???
    Det kanske inte alls syns när de kommer upp.. jag tyckte inte de va så hemska som jag hade förberett mig på..

• Lisa1981

Åh tack för den fina bilden på bocken Då får nog min ha sig en omgång också.
    Hur gör man med banden. Kanm man ta bort dom när man sprayar eller sprayar man på dom och trär nya på?? undra ifall nån föstår??

• Lisa1981

Tack för alla åsikter om bordet. Ett problem återstår dock. Jag hade ju tänkt att kunna ha 4 stolar på var sida men bordet är ju bara 185 cm. Då får det ju bara plats 3 stolar på va sida eftersom stolarna är 47 cm breda. pust alltid är det nåt. Nu vet jag inte hur jag ska göra?????!!!!

Trist, jag som trodde det va perfekt.

Julgransfot ja, undra vart min är???

• Lisa1981

Vilka fina saker du visar frupuffen , grisen är så fin.

• Lisa1981

LCroft, fina bilder. Jag älskar kransar, skulle kunna ha överallt

Frupuffen, lycka till med målningen.

Hur har ni det med matbordet hemma. Hur långa är dom och hur många stolar har ni till??Gärna bilder

Som jag skrev innan hade jag ju tänkt att ha 4 stolar på var sida av bordet men det går nog inte om bordet bara är 185 cm, eller???

• Lisa1981

Tack fluffiga.. varför kan inte slagbordet va lite större så man får plats med 4 på varje sida??? Hur ska jag göra nu ...

• Lisa1981

Ja gärna om det är någorlunda stort???

• Lisa1981

Jeajea, det bordet va fint. Men har du 3 stolar på var sida då?? Det är lika långt som det jag tittat på. Jag hade ju velat ha ett lite längre så jag kan ha 4 på varje. 

Nån som har nåt tips??

• Lisa1981

Kajsa. Så fint din tös får det. Jättesött

• Lisa1981

God morgon.
    Jag känner att jag är såå tjatig om mitt matbord.
    Men finns det någon här som har 4 stolar på var sida??? eller är det bara jag som fått en fix idé om att ha det. Är rädd att man känner att man inte har plats när man har kalas och så annars. Hade tänkt köpa 10 stolar.

Vad tror ni, räcker det med 8 sittplatser runt ett bord eller ska jag satsa på att hitta ett som rymmer 10???

Svar på tråden Vita hem del 6