• Mori

Vita hem del 6

MiaMariah skrev 2007-12-14 13:13:47 följande:
    Aftonbladets bilaga i söndags. Jag har det scannat om du vill läsa.
    Ja väldigt gärna!
  • Mori

MiaMariah: Va söta grisarna är, lagom knubbiga
    Inboxar dig genast!

• Mori

MiaMariah: Han är superduktig! Han får börja knäcka extra som fotograf

• Mori
    moimukulatt skrev 2007-12-14 14:10:50 följande:
    Puffar lite igen och undrar om någon vänlig själ kan ge mej lite tips?

Jag har använt najtråd (grov men lättarbetad metalltråd) som stomme. Sen har jag lindat tunnare metalltråd runt den, och samtidigt trätt på pärlor på tråden.
    Lycka till!

LCroft: Tackar!

• Mori
    moimukulatt skrev 2007-12-14 14:34:56 följande:
    tack tack.Najtråd, hittar men den överallt?
    Ja det tror jag. Panduro har, men då är den ungefär dubbelt så dyr som i andra affärer. Du kan använda vilken metalltråd som helst, men jag tycker den är lätt att arbeta med. Och den är fin som den är, det gör inget om man ser den liksom

MiaMariah: Tusen tack för mailet!

M HOW: Åh, så mysigt det såg ut! kommer gärna över och dricker lite glögg hos dig

Juliah: Nu har jag äntligen fått läsa reportaget! MiaMariah var snäll och mailade mig den. Så fina ni var! Det kan du vara stolt över Kunde inte läsa texten dock med min ruttna syn, men det stod säkert bara fina saker om er.
  • Mori

ÅH!! Tack till vem det nu var som tipsade om Elsas Hem. Äntligen efter ett års letande har jag hittat en röd barnservis med prickar på *uberlycklig*

• Mori

MiaMariah: Åh, tack! Det hade jag inte fattat *skäms lite*

• Mori
    Sylt skrev 2007-12-14 21:29:50 följande:
    Jag har handlat fr Elsas. Beställde ons kväll, fick mail på tors morgon o överförde pengar - idag låg paketet i lådan!!
    Det var rappa puckar Hm, jag mailade och ville betala via faktura, men det kanske inte går då? Det stod i beställningsformuläret att det gick...
Svar på tråden Vita hem del 6