• Mori

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2008-01-01 22:20:47 följande:
    okej, jag trodde att det bara var bordskivan som var fanérad och resten var massivt! Tänkte att man såga ut en tunn, rund skiva i faner, målar och lackar...
    Jag vet inte riktigt vad som är vad på det där förbaskade bordet. Men längst ner är det iallafall faner, och på skivan. Resten verkar vara rent trä. Foten spelar inte så stor roll om den blir lite bubblig av färgen. Men skivan vore ju smart att göra som du säger. Ska höra vad maken tror också. Han vill iofs inte ens ha bordet
  • Mori
    mimmamum skrev 2008-01-02 07:48:22 följande:
    Godmorgon!Karamell, så roligt, har du några biloder att visa redan nu på köket?Bea, tack för tipset om bloggkoll, min blogg låg där redan upptäckte jag, häftigt med prenumeranter!Mori, har inte spets och snor just ett sådant bord i vitt?Idag är början på mitt sunda liv! Långpromenad, sen kanske det blir lite shopping (bränner ju kalorier det också )!

Får kolla upp det! Finns hon här på fl?

LCroft: Många grattis!! *avis, men inte missunsam *

Fluffiga moln: Underbara fönster, jag letar efter sånna att sätta spegelglas i. Några tips?

Nu är jag också på jakt efter en fin almanacka/filofax till skolstarten, gärna en via internet eftersom utbudet i min lilla hemstad är extremt litet Tips mottages tacksamt!

• Mori
    Kajsa M skrev 2008-01-02 18:54:16 följande:
    blandkuddarobusigabarn.blogspot.com/Här kan ni se mina 2 måleriprojekt.Har dock inte stylat bilderna med ngt pynt på skåpet. Det måste få torka lite till först.Men en liten tjuvkik kan ni ju få...

Så fina dynorna blev!! Tänk om man var så snittsig med symaskinen Och så fint det blev i sovrummet också!

Mimmamum: Så vackert! Får lust att gå ut och plocka vitsippor

• Mori

VSM: Fiiint!

Förlåt om jag tjatar men är det ingen som vet om man kan beställa almanacka/filofax på nätet?

• Mori
    MiaMariah skrev 2008-01-02 20:59:30 följande:
    www.personligalmanacka.se/
    Kikade på dem, gillade idén, men jag har en förmåga att trasa sönder sånna kalendrar på en vecka Men tack snälla för tipset!!
  • Mori
    Beatrize74 skrev 2008-01-03 15:26:03 följande:
    Hihi...sonen till sin syster, de leker "mamma, pappa, barn":"Nej, du är inte mamman, du är pappan. Jag är mamma, för det är JAG som bestämmer!!"Jag höll på att kissa på mig av skratt när jag hörde det. Önskar maken hade hört det.
    GRYMT! Du måtte ha visat vart skåpet ska stå hemma
  • Mori

mimmi006:

Jag fattar inte det där med beta, spelar det någon roll vilken av dem man är inloggad på? Är det inte samma trådar och jox på båda?

Tycker FL har varit helt sjukt segt ett bra tag nu

• Mori
    mimmi006 skrev 2008-01-03 22:02:19 följande:
    Nej, jag fattar inte heller! Men det ska väl antagligen bli nån förbättring med det, så de slipper krångel och seghet sen!?
    Då får vi hoppas att det blir så då, för jag är tokless på fl:s kvalitet för tillfället.
    Himmelbit skrev 2008-01-03 22:05:30 följande:
    Beta är en "smygtitt" på hur den sajten kommer att se ut efter uppdatering. Den kommer att ligga skarpt den 14:e, med det nya utseendet. Så ja, det är exakt samma trådar m.m. men uppdaterade funktioner och framförallt layouten.
    Aha! På så vis, då fattar jag!
Svar på tråden Vita hem del 6