Vita hem del 6

Bea: Hehe, utr du inte lovat bort dig som temte hos fler familjer. Det hade väl slutat med att du bara plingat på dörren och lämnat säcken med klappar utanför
Ska nog göra det
Bea:
Köpte den på www.elsashem.se
Där finns en vit gräddtårta med jordgubbar i velour också som snart hittar hem till oss Indiska-möblerna är helt underbara! Ser så välgjorda och vackra ut!
Hej tjejer!
Tillbaka hemma efter tre underbara dygn hos mina föräldrar. Vi har myst, ätit och virkat (!) hela dagarna. Sovmorgon har vi haft också
Nu har jag äntligen lärt mig virka mormorsrutor!!!! *jublar*
Jag fick ett bord av mina päron som jag såklart vill vitmåla Men jag undar om det går. Det är ett runt bord på ett tjockt ben. Benet är lite "svarvat" eller vad man ska säga, och bordsskivna går att dela och stoppa i en extra skvia i. Bordet går att höja och sänka. Skivan och foten är i faner som släppt lite i kanterna och är lite bubbligt. Har ingen aning om hur jag ska lösa det. Ska jag bara låtsas som det regnar och slabba på färg ändå?
MiaMariah: MMMM, jag smakar gäääärna!!
Hihi, tack! Ska ta mig i kragen och packa upp kameran ur någon av alla väskor och ta ett kort imorgon
Bea: Kikade på ditt bord! Tror de är snarlika minsann! Syns inte alls att ditt är lite bubbligt ju, fusk Tror du man kan gotta på lite färg uppepå bubblorna?