Karamellfabriken skrev 2007-11-27 19:16:52 följande:
Nämen hoppsan då!Nu är det fritt fram för alla som vill hälsa på hos mig.
tack! ska ta mig en titt..
Gullfina skrev 2007-11-27 19:17:37 följande:
Åh, fy vad eländigt.
ja, det är ju inte kul direkt..
LCroft skrev 2007-11-27 19:19:20 följande:
Det var gulligt sagt
ja, visst var det!
lillafruluva skrev 2007-11-27 19:33:15 följande:
Ja, i armarna(mest över armbågarna) har jag haft ont i flera år och i år har det gått ut i händer och fingrar. Får se om jag får bukt med det nu!
usch, fy! hoppas att du ska få hjälp med det nu..
Birks och Kalles mamma skrev 2007-11-27 19:47:55 följande:
Nja det är fusk alltihop. Pepparkaorna var färdigköpta! Men dekorationen gjorde jag med hjälp av en medicinspruta jag tog på jobbet.
min körlärare sa till mig en gång när jag valde en klurig parkeringsplats före en lättare att man ska inte göra det svårt för sig. och den meningen har jag snott och den gäller i alla lägen

malins79 skrev 2007-11-27 19:54:13 följande:
Som ni skriver. Idag har jag inte hunnit sitta här framför datorn.När Jacob sov på förmiddagen sydde jag julgardiner till köket, dem ska upp i morgon, för då börja jag pynta. Sen i eftermiddag har jag fotat barnen för julkort, inte lätt. Sen har Saga bråkat med mig, vet inte varför hon var så arg på mig.Jag har idag blivit stolt ägare till en fin vit julänglapålle- Tack mimmamum!Jag har iallafall hunnit se fina bilder från NK i GBG som MiaMaria tagit, en ny fin vit kudde i Kajsas soffa
jättefint kort verkligen!
tack för berömmet för korten, hade i ärlighetens namn hoppats på att fler skulle se dem..
malins79 skrev 2007-11-27 19:57:16 följande:
Detta blir årets julkort, jag orkar inte försöka en gång till, så jag har redan beställt. Det var lättare att få Jacob att bli bra på korten än Saga.
malins79 skrev 2007-11-27 19:57:16 följande:
Detta blir årets julkort, jag orkar inte försöka en gång till, så jag har redan beställt. Det var lättare att få Jacob att bli bra på korten än Saga.