Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2007-11-29 14:05:15 följande:
    miamariahNej, lägg in en bild *please*
    juliah skrev 2007-11-29 14:09:52 följande:
    Bu blev jag så upphetsad att jag glömde allt annat. Hann se en fin adventsstake iallafall, mia mariah!Den 17:e kommer de och fotar vårt hem! Iiiiiiiiiih!
    tack!
    Oj oj, vad spännande!
    Septemberpyret skrev 2007-11-29 14:51:27 följande:
    Goddag i tråden! MiaMariah jag kikar gärna in om du har lust att släppa in mig i ditt galleri...?
    Visst får du det, vassego!
    Lynn84 skrev 2007-11-29 16:39:31 följande:
    Hej på er!Orkar inte läsa ikapp så mkt. Idag var det min tur att åka på magsjukan. har legat i soffan hela dagen....Hoppas ni andra mår bra!Önskar er en trevlig helg dessutom. Ikväll åker jag hem till min pappa för att få hjälp med Colin över helgen. Sambon ska åka iväg med sina jobbakompisar på resa till Gbg.Ska försöka hålla mig ifrån datorn tänkte jag.Ha det gott!Kram på er!
    Krya på dig!
    juliah skrev 2007-11-29 17:40:02 följande:
    Ett snabbtips: Saffranskakan i senaste Lantliv, gudomlig!!
    Har du redan hunnit göra den? Snacka om snabba ryck, jag fick tidningen idag Skrattande
  • MiaMariah
    malins79 skrev 2007-11-29 20:06:16 följande:
    Okej, jag gör en kort repris på sängbilden...den ligger i mitt galleri.
    ååå vad underbar!
  • MiaMariah

Nu tjejer behöver jag er hjälp! Jag sitter och ska göra min nya banner till bloggen för december månad. Jag tänker ha tre bilder på samma vis som jag har nu i min blogg hemochlycka.blogspot.com men kan inte bestämma vilken bild jag ska ha i mitten. De två yttersta bilderna är vita båda två medan den mellersta ska vara någon av dessa;

Jag är lite hemlig med de vita så ni får helt enkelt säga vilken av dessa ni tycker mest om!

Bilden “http://familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phpz3vpfj.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phptrvshe.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

• MiaMariah
    Kickan07 skrev 2007-11-29 20:23:14 följande:
    Gokväll på er!Kommer inte i håg vad jag skulle kommentera, bara ett jätte mega stort grattis till Juliah för reportaget!!! Ser verkligen fram emot att lusläsa både aftonbladets och den andra tidningens reportage från ditt underbara hem. Och ta det lugnt.Du behöver nog inte fixa så mycket. Vi är ju så många härinne som älskar ditt hem så som det är och jag är övertygad om att andra kommer göra det med!!Sedan undrar jag om ni som bor i Göteborgstrakten vet någon som säljer de fina zinkhusen fr Walter og company? Ska dit i morgon på lite shopping och Jul på Lisebergs runda. Ska bli såå roligtSedan frågar jag lite fint igen om jag får komma in till dig Fluffiga Moln? Alla pratar om hur fint du har det, och jag skulle väldigt gärna också få seJust det ja, stort grattis även till malins79! Den sängen är verkligen underbar!!
    Titta in på Grönbergs interiör!
  • MiaMariah
    FruPuffen skrev 2007-11-29 20:24:09 följande:
    Här kommer en liten hälsning från ett soligt Valencia, Spanien! Lite kallt om kvällarna men mitt på dagen blir det runt 20 grader! Tapas och Paella har slinkit ner och vi tar det lugnt och strosar omkring mest. I morgon blir det en tripp till ett akvarium med hajar och sånt och på söndag ska vi hyra bil. Har skummat lite snabbt och kan bara säga:Ni är fantastiska här inne i tråden! Allt fint ni gör, all inspiration ni ger, det är en så stor glädjekälla! Stor kram till er alla.
    Å vad härligt!
  • MiaMariah
    FruPuffen skrev 2007-11-29 20:26:20 följande:
    MiaMariah: Jättemysiga bilder båda två! Om jag måste välja så tar jag 2:an, den med polkagrisen. Tyckte att det var så vackert ljus i den.
    Camilla R skrev 2007-11-29 20:28:30 följande:
    Polkagrisstången
    MariaV skrev 2007-11-29 20:30:46 följande:
    MiaMariah: Jag säger nog också nummer 2 men båda var superfina bilder!FruPuffen: Åh vad trevligt det låter. Njut av din semester!
    tack tjejer - 3-1 är ställningen än så länge Flört
  • MiaMariah
    malins79 skrev 2007-11-29 20:36:32 följande:
    svårt båda är fina men tvåan är lite mer julig.
    tack!
    Kickan07 skrev 2007-11-29 20:37:21 följande:
    Tack MiaMariah! Det ska jag göra då! Tyckte bäst om ettan, fast den andra var fin med!FruPuffen!Det låter bara för härligt! Blir så avundsjuk!!
    tack!
    ställningen är nu 4-2 Skrattande
Svar på tråden Vita hem del 6