Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 09:53:47 följande:
    Här är min Ullareds stjärna (det är en Markslöjs då den finns no att köpa lite varstanns)Den har magneter som håller ihop den! Superfiffigt!
    å vad snygg! och fint du har det!
    LPW skrev 2007-11-30 10:10:23 följande:
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 09:53:47 följande:Jättefin den också men jag vill ha ännu fler hål- vill att hela stjärnan är översållad med små hål. Det skall finnas men frågan är var?!
    ett tips - gör en egen tråd och fråga - kanske nån precis har köpt en..
  • MiaMariah
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 10:28:58 följande:
    Miamariah: Tack söta du! Det känns inte så  fint just nu, sönerna har tagit alla prydnadskuddar på hela bottenvåningen (och det är visst rätt många) och byggt en hög i ena soffan.. Kul har de iaf även om mamman blir liiiite trött!
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 10:31:00 följande:
    Bild på buset : www.familjeliv.se/krypin/varsta_supermamman/g...
    Skrattande Hihi, å vad mysigt de har det!
    Kajsa M skrev 2007-11-30 10:58:47 följande:
    Tittar in en sväng. Är hemma från jobbet idag också. Blev liggande resten av dagen igår i magjsuk. Inte kul alls!Fick ett meddelande i min inbox angående bloggtråden. Det är ju flera som säljer saker via sina bloggar och därför har de tagit bort hela tråden. Vi får tydligen starta en ny om vi inte tar med de bloggar som har försäljning, om jag fattar det rätt. Blir lite jobb med att gå igenom allas bloggar för att leta efter försäljning. Men är det ngn som orkar så -varsågod!
    Usch vad tråkigt att du är sjuk.. Hoppas du kryar på dig!

Vad tråkigt att bloggtråden togs bort. För min del räckte det att jag hade länk till min pysselblogg i min vanliga blogg.. Jag sålde alltså inte i Hem & Lycka men det räckte så.

Jag kan ta på mig att starta en ny tråd om du inte orkar Kajsa?
    Lynn84 skrev 2007-11-30 11:20:40 följande:
    Godmorgon på er!  ( fast mer morgon var det väl vid sex när jag vaknde...)Usch vad jag blir trött på en del människor på denna sajten. Vissa beter sig som om dem befann sig i en lekhage. Jag pratar om alla dessa anmälningar som verkar göras mot en del av er. Ibland känns det oerhört obehagligt när man inte vet vad det är för människor som läser våran tråd, de som inte visar sig. Nu riktar jag inte min oro mot alla dessa människor, jag vet att det finns goda människor med samma intresse och avsikter som oss men en del verkar läsa bara för att få sätta dit ett gäng tjejer som har en grym sammansvetsning.Nog om det!Jag verkar inte kunna hålla mig ifrån internet trotts att jag skulle försöka.... Mår faktiskt bättre idag..hoppas det förblir så!Du slapp inte ifrån magsjukan du heller Kajsa M ?Tråkigt! Hoppas du blir bättre snart!
    Håller med dig, jag tycker det känns riktigt obehagligt faktiskt att en del verkar bara hänga i vissa trådar för att anmäla.. Och  nu blir jag väl anmäld för spekulationer..
  • MiaMariah
    Kajsa M skrev 2007-11-30 12:36:27 följande:
    Ni får gärna tycka till om denna möbelgrupp:www.em.com/index2005.asp⊂=st...
    Shit vad fin! Och det var väl billigt?
    Mufflon skrev 2007-11-30 13:22:56 följande:
    Jag vill oxå ha tillbaka bloggtråden, det är så roligt att titta och läsa även om jag inte själv är så aktiv.Lillafruluva; Trevlig tradition och snälla barn som går med på det!! 
    Jag jobbar på bloggtråden! Har inte riktigt tid just nu bara, får se om jag hinner ikväll!
  • MiaMariah

Kajsa - å vad fint du pyntat! Jag tycker du inte ska ha hjärtan, blir lite enklare och less is more som jag brukar tjata om Flört

juliah skrev 2007-11-30 14:19:49 följande:
    Hej vita vännerna!Hinner inte läsa ikapp just nu, kom just hem från shoppingtur.Aina gardiner, Himlas vita hissgardin, en liten matta från Himla, lampa, ram,buxbomkrans (latmask), vackra slitna små krukor blev dagens shopping.Tips! Utanför Ikea finns ett stånd med urvackra kransar och krukor för bra pris. (Kungens kurva)Hämtade även nublupaket idag med Maileg spis och två posters, fick mina Himla kuddar och Lantliv på posten, jippiiiiiie vilken lyckans dag
    Å vilken härlig dag du haft!
    Vicka81 skrev 2007-11-30 14:29:22 följande:
    Vilket julkort tycker ni är finast? Ni som har så bra smak
    Underbart söta båda två men nummer 2 håller jag på där hon tittar in i kameran.
  • MiaMariah
    Kajsa M skrev 2007-11-30 14:29:23 följande:
    Men vad tusan har hänt med min bannen på bloggen? Ser ni 3 bilder? Jag ser bara fragment av bilderna...
    Underbar banner du gjort! Jag ser alla bilder om jag skrollar lite till höger.. Mysigt adventsinlägg också!
  • MiaMariah
    Kajsa M skrev 2007-11-30 14:36:59 följande:
    Fast den är gammal! Men plötsligt vill den inte fram! Ser bara 2 cm av den!
    2 cm!? Nej, jag ser typ 95 procent av den och den sista snutten om jag drar till höger.. Konstigt..
  • MiaMariah
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-30 14:39:36 följande:
    Bäggetvå är ursöta men tvåan är extra söt!Vi har monterat granen jag köpre i Ullared! Shit vad stor den är, jag tittade nog inte riktigt på storleken när jag köpte den. Barnen är överlyckliga och vill klä den snarast!Lägg märke till att dne går nästan ända upp till taket!
    Ursnyggt! Hur hög är den? Vår är 210..

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/php4eoxn8.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phpnn62cx.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phpt8jk5l.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phpekoaa7.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Ursäkta för bildbombarderingen GeneradSkrattande
Svar på tråden Vita hem del 6