Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

Ewis skrev 2007-12-03 16:36:12 följande:
    Lillafruluva:Bilderna kommer att skickas via datorn denna gången till Önskefoto som sedan förstorar upp bilderna på varje månadsblad.Så storlek vet jag egentligen inte....
    du kan maila dem till mig så sätter jag ihop dem. Skriv om du har önskemål som ordning, kant runt korten, text osv!
    caapnkc@hotmail.com
  • lillafruluva
    alabaster skrev 2007-12-04 08:23:52 följande:
    Godmorgon! I helgen sydde jag nya linnegardiner till vardagsrummet, vi har ett mindre och ett större fönster där och det mindre fönstret finns bild på i galleriet nu. (Ignorera att de är lite skrynkliga, jag jobbar på det )
    Jag ser inte heller ditt galleri!
  • lillafruluva
    alabaster skrev 2007-12-04 08:29:18 följande:
    Oj... hur fixar jag det?
    Gå in på: Min sida-Kontoinställning-Inställningar
    Där ser du tillgängliga val och vilka du valt att visa!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-12-04 08:41:11 följande:
    Åååh, nu har jag klickat hem julklappar till barnen, tack gode gud för webshopping Så mysigt med snö, här regnar det...Någon måste ge mig en liten spark i baken, har ingen lust att göra något men inser att tex tvötthögen snart är lika hög som jag.
    Jag sitter precis och gör samma sak, så smidigt!! Fast jag är inne på flera sidor samtidigt för att jämföra priser och saker så det lär ju ta en stund..

Här tvättas det med, minstingen vaknade inatt och spydde ner halva sin säng så jag blev så illa tvungen!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-12-04 08:46:00 följande:
    lillafuluva, vad beställer du?
    Jag ska fylla en stor neccecär med lite smått och gott till min mamma. Sen har jag inte bestämt vad sambon och barnen ska få än så jag surfar runt!
    Vad hittade du??
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-12-04 10:42:55 följande:
    lillafruluva, tror att det är lite tokiga bilder, spisen finns på syster lycklig också och där är den mer turkos i färgen.Undrar samma som Karamell.syltan, sätter vi igång efter jul igen eller? Förmodligen ännu surare och tjockare
    Hm, det har du rätt i... Men jag vill ju ha den röd, får luska runt lite!

Ni som har bilder på bra förvaring i barnrum kan väl hojta till!!
Svar på tråden Vita hem del 6