Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-12-05 07:09:17 följande:
    Godmorgon!Lillafruluva men uschdå, hoppas hon blir bra snart igen!På mitt schema står så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen...igen. Fick samtal från Helena skarp och de kommer om en vecka, istället för om två. Så med andra ord, jag har återigen mycket att stå i! Jag ska försöka få tag i någon som kan komma och städa, eller iallafall putsa fönster, jag fixar det inte just nu med barnen. Jag måste försöka hinna färdigt med tvättstugan (sy upp gardiner, måla hyllor, pynta, städa), fixa en gran, pynta det sista osv.
    Skriv upp vad du ska göra så kan du bocka av sen, det känns som man har lite kontroll över situationen då!
    Hade jag inte haft min sjuka lilla hade jag hjälpt dig med fönstren
  • lillafruluva
    mimmi006 skrev 2007-12-05 07:09:52 följande:
    Känns alltid som barn mest är sjuka på natten! Här är det hostigt, men det går ju iallafall att ta medicin mot. Min tur att VABBA idag, så vi ska ta det luuugnt. Jag ska försöka att leka mycket,,,
    Skönt!
    Ja, min lilla hade spytt i sängen igen och hon blev inte ledsen eller så utan låg kvar där i allt så när vi kom in blev det dusch och tvätt! Fundersam
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-12-05 07:29:26 följande:
    lillafruluva, det fanns svarta fin apå ösmo plantshop, men samma ska finnas på granngården för halva priset. Får se om jag hittar dit idag.
    Ah, hoppas du gör det då så har du en sak mindre att bekymra dig om!

LCroft- Hon har gjort samma sak två nätter i rad, men på dagen äter hon och är som vanligt!?
  • lillafruluva
    lillafruluva skrev 2007-12-05 07:43:32 följande:
    Mimmamum- Vad tråkigt!! Gå in under dina omdömen, man ska kunna få bort dem i vissa fall!
    ni ska tydligen vara överens för att det ska kunna tas bort, usch vad tråkigt!!
  • lillafruluva

LCroft - Hon är snart 11 månader. Ja, vi får se hur det blir, det går väl över till sist..

Juliah-de vill ju ha Ditt hem och då ska du ju ha det som du brukar, annars skulle de väl frågat någon annan

• lillafruluva
    LCroft skrev 2007-12-05 08:06:55 följande:
    lillafruluva: Hmm... hon är så liten. Då var det värre, ingen välling, ingen mjölk. Kokt potatis och morötter som du mosar i kokvattnet, osötade kex. Måste fundera en liten stund, vad mera kan man ge dem.
    Tack för tipsen!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-12-05 08:40:35 följande:
    nublu, tackar!Hoppas ni får en mysig dag, låter som att du ska hinna med mycket i vanlig ordning!mimmi, nej jag har inte heller varit där, ligger "off" här också.
    Det kan ju vara fint med blandat porslin med, man kan ha annat som är enheltligt som duk, servettter osv! Kolla gamla tidningar, finns alltid vackra dukningar där!
Svar på tråden Vita hem del 6