Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-12-09 09:11:55 följande:
    Åneeej, nu upptäcker jag att inte ens min blogg finns med  Det hade iallfalla varit en trevlig gest som tack för hjälpen. Förlåt om jag låter gnällig.
    Åh, ska köpa tidningen idag så får du höra hur den upplevs av en utifrån!
    Synd på bloggen!
  • lillafruluva

Ni som ska köpa ektorp:
    (ikea family)

Fram till den 30 december får du en extra tvättbar klädsel när du köper en EKTORP soffa. Erbjudandet gäller alla 2-sits-, 3-sits-, hörn- och bäddsoffor. Det spelar ingen roll vilken färg eller vilket mönster du väljer. Och det spelar ingen roll om du köper den på varuhuset eller på nätet. En extra, vit BLEKINGE klädsel ingår alltid. Nästan som att få två soffor för en. Dessutom får du soffan med dig hem samma dag!

• lillafruluva
    MiaMariah skrev 2007-12-09 12:54:51 följande:
    pappa påstår att det bara fanns en.. men nu är jag hemma igen så jag får väl ta en sväng ner till ica och handla en tidning till.. typiskt fäder
    det finns två bilagor...en säljs lör-sön och den andra sön-mån!
  • lillafruluva

Själv har jag fått min spis från Blå elefant, sen upptäckte jag att de faktiskt har samma spis på vår lilla lokala leksaksaffär Kunde lika gärna köpt där och sluppit frakten! Kanske kan skicka tillbaka den då, har inte ens hämtat ut den än..

• lillafruluva
    juliah skrev 2007-12-09 13:22:42 följande:
    Syltan, iiih, jag som trodde att du skulle tro att det var JAG på framsidan Inte min dag idag, trött, ingen make i sikt ännu. Griniga barn, jag for igenom en fönsterruta med handen, ja det är sant så nu är det kallt hemma och ett fönster i spillror.Stökigt, smutsigt ja jag skulle kunna klaga lääänge...Mia, så skojigt med zinkhuset, de är ljuvliga!Jag ska ta mig tusan fota hela veckan lång som kompensation för det pluttiga reportaget.
    Nä fy! Nästan som min då! Gick det bra med handen då???

Är också själv med barnen, alla lite trötta efter magsjukan som härjade. Den minsta har fortfarande inte somnat fast hon är så trött.
    Stökigt är det också, jag tar mina sista pengar och skänker till den som vill fixa till allt här åt mig!!! Vill knappt ha julgrejerna framme för att jag blir irriterad över alla saker!Förvånad

Nä, imorgon är det en ny dag, hoppas den blir bättre(det borde den bli, jag får hem lite nya möbler då )
  • lillafruluva
    Peak skrev 2007-12-09 15:45:30 följande:
    åh var ju på stan förut och gick och tänkte att idag ska jag köpa aftonbladet!! De hade inte öppnat butikerna än (vi var och åt frukost på ett ställe då) och sen glömde jag det!! Attans nu måste jag ju ut igen Så nyfiken nu på Juliahs hem!!Lowe fick ett par jättesöta fårskinnstofflor av mamma när vi var i gamla delarna av Örebro, Wadköping på julmarknad och när vi kommer hem är de borta ur korgen på vagnen!! Måste ha tappat dem!?
    Åh nej, jag hatar när sånt händer!! Vad tråkigt!Ledsen
  • lillafruluva
    HelenS skrev 2007-12-09 17:18:01 följande:
    Måste bara fråga er om ektorp sofforna, blir de nedsuttna snabbt? Såg en bild på blocket och tyckte då att den såg lite ihopsjuken ut...
    Tyckte aldrig att mina blev det och jag hade dem i flera år!
Svar på tråden Vita hem del 6