Vita hem del 6
Synd på bloggen!
Ni som ska köpa ektorp:
(ikea family)
Fram till den 30 december får du en extra tvättbar klädsel när du köper en EKTORP soffa. Erbjudandet gäller alla 2-sits-, 3-sits-, hörn- och bäddsoffor. Det spelar ingen roll vilken färg eller vilket mönster du väljer. Och det spelar ingen roll om du köper den på varuhuset eller på nätet. En extra, vit BLEKINGE klädsel ingår alltid. Nästan som att få två soffor för en. Dessutom får du soffan med dig hem samma dag!
En fråga till. Tapeter i vardagsrummet!!? Vad har ni för färger till era vita möbler??
Hm, vi har också vitmålade väggar, funderar på en ljuuuuus tapet för att inte möblerna ska försvinna in i det vita. Det ser fint ut på era bilder så jag ska nog fundera vidare!
Själv har jag fått min spis från Blå elefant, sen upptäckte jag att de faktiskt har samma spis på vår lilla lokala leksaksaffär Kunde lika gärna köpt där och sluppit frakten! Kanske kan skicka tillbaka den då, har inte ens hämtat ut den än..
Himmelbit! -jag har min i en korg! Äh, kan ju sätta in bild(nu har jag fått min vita julgransmatta också):